אושילנד צילום רגב כלף

5,000 מ"ר, שתי קומות: סניף ענק של מקס סטוק ייפתח באושילנד

באושילנד מסבירים שכחלק מהיערכות מחודשת בבעקבות השינויים שחווה השוק, התגבשה אסטרטגיית תמהיל חדשה הדוגלת בהוספת עוגנים קמעונאיים המשלימים את מגוון הצעות הבילוי והקניות במתחם

פורסם בתאריך: 3.6.21 11:01

סניף ענק של רשת מקס סטוק ייפתח בקניון אושילנד. שטחו של הסניף הענק 5,000 מ"ר והוא ישתרע על פני שתי קומות. באושילנד, אשר נפתח לפני כחמש שנים, מסבירים שכחלק מהיערכות מחודשת בהתאם לשינויים שחווה השוק בשנה האחרונה, מציג אושילנד אסטרטגיית תמהיל חדשה הדוגלת בהוספת עוגנים קמעונאיים מרכזיים המשלימים את מגוון הצעות הבילוי והקניות במתחם. כחלק מתפיסה זאת יושק במתחם בחודשים הקרובים מגה-סניף ראשון מסוגו של רשת מקס סטוק.

הסניף יציע מבחר מורחב של כלל מחלקות הרשת: צעצועים, משחקים, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי בית ומטבח, טקסטיל ביתי, מוצרים לימי הולדת ולמסיבות פרטי עיצוב הום סטיילינג ועוד.
המייסד והבעלים של רשת מקס סטוק, אורי מקס, אמר: "רשת מקס סטוק שמחה ומתרגשת לרגל פתיחת סניף הדגל החדש באושילנד, הסניף החדש מאפשר לקהל לקוחות רחב להגיע לחנות וליהנות מחוויית קניה ייחודית, עם מגוון מוצרים המתחדש בכל שבוע. הרשת חרטה על דגלה להמשיך להתחדש ולשדרג את סניפיה כל העת, זאת על מנת לשפר את חווית הקניה לקהל לקוחותיה הקיים והחדש".

ההסכם החדש מצטרף לפתיחת סניף הענק של "בופה" טרם סגרי הקורונה – מתחם קולינרי רחב המשתרע על פני 1,500 מ"ר הכולל בית קפה, מאפייה, דוכנים לממכר חומרי גלם ואוכל מוכן לאורך כל ימות השבוע, אשר למרות השנה המאתגרת נהנה ממספר מבקרים גבוהה.

מתחם אושילנד בכפר סבא הוקם על ידי חברת אושירה וממוקם על צירים מרכזיים (כביש 6, כביש 4, וכביש 531), בסמיכות לריכוז גבוה של חברות הייטק ומול מתחם ההייטק O-TECH, המאכלס חברות רבות בהם סודה סטרים, נקסט אינשורנס, פינסטרה ישראל, סגמנט ועוד. אושילנד מציע מגוון אפשרויות פנאי וקניות נרחבות בהן אחד המתחמים המתקדמים בארץ של HOT סינמה ובו 18 אולמות קולנוע, אולם D3 ואולם בן 500 מקומות המותאם לכנסים ולאירועים. זאת בנוסף לרשתות אופנה ומסעדות בהן H&O, Select, קרטרס אושקוש, שגב, לנדוור, 55, קמפאי ועוד. אחד המתקנים האיקוניים של המתחם הוא מגלשת ענק הנחשבת לגדולה בישראל (3 קומות, 14 מ' גובה, 33 מ' אורך) שהפכה מאז פתיחת המתחם לאחת האטרקציות המצולמות בישראל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר