שירי מימון. צילום שלומי פינטו באדיבות דוברות העירייה
שירי מימון. צילום שלומי פינטו באדיבות דוברות העירייה

75 למדינה, 120 לכפר סבא: אלו האמנים שיופיעו בעיר ביום העצמאות

גם בערב יום העצמאות וגם למחרת יהיו בעיר במות ומתחמים רבים בהם יופיעו אמנים מוכרים. הרשימה המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 25.4.23 08:50

חגיגה כפולה: ביום העצמאות הקרוב תחגוג כפר סבא 75 שנים למדינה ויום הולדת 120 שנה לעיר. בערב יום העצמאות יופיעו בעיר התקווה 6, שירי מימון, עידן חביב, ריקי גל, מושיקו מור, במת ילדים, אומנים מקומיים ומופע זיקוקים שקטים מרהיב. מצפים לתושבי העיר. למחרת, ביום עצמאות עצמו, יתקיימו חגיגות עצמאות בשכונות.

לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, ובסימן חגיגות יום הולדת 120 לעיר, תקיים עיריית כפר סבא, באמצעות מחלקת האירועים באגף קהילה וחברה, את אירועי עצמאות 2023, במסגרתם יוכלו תושבי העיר ואורחיהם ליהנות ממופעים מוזיקליים במגוון בימות ברחבי העיר, ממופע זיקוקים שקטים מרהיב, ומאווירה חגיגית, צבעונית ואיכותית לכל המשפחה, לרבות הופעות של עשרות אומנים מקומיים מוכשרים.

את טקס המעבר ליום העצמאות שיתקיים בערב יום שלישי 25 באפריל, תפתח תזמורת כלי הנשיפה של הקונסרבטוריון העירוני. באירוע שיתקיים על בימת ככר העיר בקניון ערים ויחל באזור השעה 20:00. לאחר מטח הזיקוקים השקטים בערך בשעה 20:30, בהתחשבות בהלומי קרב ובעלי חיים ולאחר הצלחתו בשנה שעברה, יעלו לבמה המרכזית הלהקה הייצוגית של ילדי העיר "להקת קול" ולאחריה תעלה להופיע להקת התקווה 6. בשעה 22:30 לערך תופיע הזמרת שירי מימון. בנוסף תופיע גם להקת המחול הייצוגית "הורה כפר סבא" ויתקיים טקס מצטיינים עירוני בתחום החינוך והספורט.

התקווה 6. צילום דניאל אלסטר באדיבות דוברות העירייה

התקווה 6. צילום דניאל אלסטר באדיבות דוברות העירייה

השנה, יתקיים כאמור, בפעם השנייה בכפר סבא, מופע זיקוקים שקטים מרהיב, זיקוקים שקולות הנפץ שלהם שקטים באופן משמעותי מאלו של זיקוקים רגילים, אך עודם מרהיבים ומגוונים בצבעים וצורות כזיקוקים רגילים. הזיקוקים השקטים נועדו להקל על תושבים המתמודדים עם פוסט טראומה ולהנעים את החגיגות לקהלים נוספים הסובלים מקולות הנפץ של זיקוקים רגילים, בהם פעוטות, אנשים עם בעיות של ויסות חושי, אנשים שסובלים מחרדה ובעלי חיים.

במקביל להופעות המרכזיות שייערכו על בימת רחבת כיכר העיר צפויות ברחבי העיר הופעות נוספות, שיכללו הופעות של אומניות ואומנים מקומיים: על הבימה המסורתית (רח' ויצמן פינת הרצל), תופיע החל מהשעה 20:20 להקת נתנאל קופרמן בהרקדה בנוסח חסידי; בבימת היכל התרבות, שתוקדש לאזרחיות ולאזרחים ותיקים, תופיע הלהקה המקומית "רוקסבא" ולאחריה יתקיים מופע של הזמרת ריקי גל; על בימת רוטשילד (רח' ויצמן פינת רח' רוטשילד) יתקיים מופע קאברים של רפאל דהאן הכפר סבאי, שלאחריו יופיע בערך בשעה 22:30 הזמר עידן חביב.

זיקוקים שקטים בכפר סבא, צילום בן ניקסון, באדיבות דוברות העירייה

זיקוקים שקטים בכפר סבא, צילום בן ניקסון, באדיבות דוברות העירייה

בפארק העירוני תוצב במה, שבשעות המוקדמות של הערב תהווה במת הופעות עבור ילדים וישוגרו זיקוקים שקטים לכל המשפחה ובהמשך תהפוך לבמת נוער. במת הילדים תכלול הופעה של "חיפזון וזהירון" בערך בשעה 20:00, שלאחריו יהיה מופע זיקוקים שקטים בשעה 20:30. בהמשך יעלו להופיע להקות מקומיות ומופעי די.ג'י של מרכז המוזיקה העירוני לנוער גלריה 29. ב-22:30 יעלה ויופיע קווין רובין. ב-23:30 יופיע הזמר מושיקו מור.

כמו כן, בין השעות 20:30- 23:30 ייערך במדרחוב ירושלים לכבוד יום העצמאות ויום הולדת 120 לכפר סבא הפנינג צבעוני לילדים ולכל המשפחה. במסגרת הפעילות החגיגית יתקיימו מופעי תיאטרון רחוב, קרקס פסלים חיים ועוד.

באולם הספורט של בית ספיר יתקיימו ריקודי עם, עם המרקיד אלי מימון, החל מהשעה 20:30.

יש לציין שבכל החגיגות, לרבות בפארק ובמרכז העיר, יהיו מתחמי צפייה נגישים, פטור מתור בדוכני המזון עבור אנשים עם מוגבלויות ובאתר העירייה יפורסמו כלל הסדרי הנגישות, החניה והתנועה. כמו כן, עיריית כפר סבא תפעיל מערך שאטלים לחגיגות – ממזרח העיר וממערבה למרכז, לאזור הפארק וחזור, אשר יפורסמו אף הם באתר העירייה.

 

למחרת, ביום רביעי, 26 במאי, יתקיימו חגיגות בשכונות. בין השעות 13:00-10:00 יתקיימו הפנינג מתנפחים לילדות ולילדים בשני מוקדים: רחוב המוביל בשכונת הדרים ובפארק 80 במערב העיר.

בנוסף יתקיימו ביום זה חגיגות עצמאות בשכונות נוספות: במגרש הפועל עלייה יתקיימו החל מהשעה 18:00 חגיגות עצמאות לתושבי השכונה, במסגרתן יופיעו הפרויקט של רביבו והזמר ציון גולן, ישתתפו אומנים מקומיים, יפוזרו מתנפחים צבעוניים לילדים תוך הפעלות ומופעים חגיגיים לילדים ולכל המשפחה. הכניסה לחגיגות תתאפשר מרחוב בורוכוב.

עצמאות בכפר סבא, צילום בן ניקסון, באדיבות דוברות העירייה

עצמאות בכפר סבא, צילום בן ניקסון, באדיבות דוברות העירייה

בשכונות קפלן ויוספטל יתקיימו החגיגות החל מהשעה 18:00 ברחבת קולנוע חן, שברחוב לוי אשכול. באירוע יופיעו הזמרים מאור אדרי ודניאל בן חיים, ישתתפו אומנים מקומיים ויתקיימו מופעים והפעלות ייעודיות לילדים ולכל המשפחה.

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "כפר סבא נערכת לאירועי יום העצמאות עם מגוון אדיר של בימות ואירועים לתושבים בכל הגילים, כאשר השנה אנו אף חוגגים שנה מיוחדת במינה – יום הולדת 120 לעיר שלנו, שנוסדה בשנת 1903. גם השנה הצלחנו להביא לכפר סבא את מיטב הזמרות והזמרים הישראלים, אומנים מהשורה הראשונה, שיגיעו לחגוג איתנו בעיר את יום העצמאות ולהנעים את הערב החגיגי בשירים מוכרים משלל סגנונות. גם השנה צפוי לנו בעיר מופע מושקע של זיקוקים שקטים, שיאפשר גם לאנשים שרגישים לרעש הדי הפיצוץ, ליהנות מהמופע הצבעוני. אני מאחל לכולם יום עצמאות שמח ומזמין באופן אישי את כל תושבות ותושבי העיר להגיע לאירועים המהנים ולחגוג יחד את החג הלאומי ואת היווסדה של כפר סבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר