מסעדות-פתוחות-בחג
מסעדות-פתוחות-בחג

הכירו את המסעדות שפתוחות בפסח בכפר סבא והוד השרון

מחפשים אחר מסעדות שפתוחות במהלך הפסח בכפר סבא והוד השרון? ריכזנו לכם את המסעדות המומלצות שכדאי לכם לבקר בהן במהלך חול המועד פסח

פורסם בתאריך: 29.3.18 09:36

מסעדת ג'פניקה

ג’פניקה היא רשת מסעדות אסיאתיות מובילה הפועלת בארץ משנת 2004 ובעלת כ- 40 סניפים בפריסה ארצית מראש פינה בצפון ועד אילת בדרום.

מטבחה של הרשת מתמחה בסגנון האסייתי בכלל ובסגנון היפני בפרט ולאורך השנים עובר המטבח שדרוג הן בחומרי גלם, בשילוב של מוצרים טריים ואיכותיים והן בתפריט על טהרת הבריאות בניצוחו של שף הרשת ליאון לאוגנקי. תפריט הרשת מונגש לכולם ומורכב מדגים טריים המגיעים כל בוקר, שפע ירקות והרבה אורז, מנות ראשונות ומבחר של מנות היישר מהווק.

"הרשת קשובה לצורכי הלקוח ודואגת לשמור על מחירים נוחים תוך הקפדה על איכות וטריות המזון", מסביר ליאון לאוגנקי, שמוסיף שמאוד חשוב להם שבג'פניקה, המסעדה האסייאתית המובילה באזור השרון, תהיה תודעת שירות גבוהה ועיצוב נקי ונעים המשלב אלמנטים יפניים, אשר מעניקים ללקוחות הרשת חוויה שלמה ומהנה בכל ביקור "המסעדות שלנו נותנות שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע משפחות, זוגות ויחידים. "מציין גדי בנוליאל מנכ"ל הרשת שמוסיף שהמקום בעל נגישות וידידותי לילדים.

התפריט: בבסיס התפריט מגוון רחב של מנות סושי ובהן קומבינציות ורולים ייחודיים לרשת כגון: מקאו סלמון אטריות אודון מוקפצות בקארי ירוק וחלב קוקוס עם ברוקולי, פטריות שמפניון, בצל ירוק, בזיליקום וקישוט כוסברה ובוטנים קלויים, טוטורי סלמון, סלט נאם טוק ניאה תאילנדי פרוסות בקר מוקפצות, שבבי אורז, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, עלי נענע וטבעות צ'ילי אדום. ברוטב תמרינדי, ליים וסויה מתוקה. וסלט האוסקה כרוב, גזר, עגבניות שרי, בצל סגול, עלי נענע וכוסברה. ברוטב צ'ילי ולמון גראס. הטעמים והניחוחות המתבססים על המטבח התאילנדי והיפני ומשלבים מגוון טעמים ערבים לחך. בנוסף, במסעדות ניתן למצוא מנות ילדים בהן קריספי צ'יקן, אצבעות עוף.

ג'פניקה הוד השרון

ג'פניקה הוד השרון

רשת ג'פניקה נותנת שירות לכלל האוכלוסייה אם זה באמצע היום לאנשי העסקים שעובדים בסביבה ובשעות הערב ובסופי שבוע למשפחות, זוגות ויחידים.

"יש אצלנו במסעדות מגוון גדול של מנות וכל לקוח יכול למצוא את המנה שהוא אוהב ומעדיף. אצלנו זה לא רק מסעדה, אלא מקום בילוי שכולל יחס אישי ואדיב, מקום מעוצב לצד מוסיקה נעימה".

מגשי מסיבות: בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו שאפשר לחגוג ולארח מבלי להיות שעות במטבח וג'פניקה מציעה מגוון מגשי מסיבה קטנים וגדולים עם מגוון רולים אינסיידאווט, סשימי, צמחוני ועם מגוון דגים טריים.

סלט וואקמה בג'פניקה. צילום: גליה אבירם

סלט וואקמה בג'פניקה. צילום: גליה אבירם

קינוחים: אי אפשר לסיים ארוחה מבלי משהו מתוק וברשת ג'פניקה אפשר למצוא תפריט קינוחים עשיר.

מועדון הלקוחות של הרשת מונה כ– 100 אלף חברים, אשר נהנים ממגוון הטבות ייחודיות ומבצעים אטרקטיביים.

סניף הוד השרון- הסניף משתרע על פני 200 מר׳, סניף בעל נגישות לנכים וישנה חנייה חינמית בקרבת הסניף. הסניף בעל עיצוב חדש, מודרני וצעיר ומכיל שתי קומות שבעליונה מביניהן ישנו חדר VIP לאירועים פרטיים המכילים עד 28 איש. בקומה התחתונה יש 60 מקומות ישיבה, 15 מקומות ישיבה על הבר, 30 למעלה בחלק הפתוח של הקומה ועוד 28 מקומות ישיבה בחדר הפרטי.

מחוץ למסעדה ישנו אזור לעישון בלבד.

כתובת: דרך רמתיים 95 הוד השרון

שעות פתיחה:
ראשון עד שבת: 12:00-00:00
בערב החג 19.4.19 הסניף יהיה סגור וייפתח למחרת בשעה 18:00

סניף כפר סבא– הסניף ממוקם במתחם הקניות והבילוי G, משתרע על פני 160 מר׳ ומציע לקהל לקוחותיו לקחת הפסקה ממסע הקניות וליהנות מחוויית בילוי אסייתית יוצאת דופן.

הסניף הינו סניף נגיש (ישנם שירותי נכים במתחם) וחנייה נוחה וחינמית ב3 השעות הראשונות. בסניף ישנו אזור בר המציע כ15 מקומות ישיבה, 60 מקומות ישיבה באזור הפנים וכ48 מקומות ישיבה באזור החוץ אשר בחורף הינו מקורה ובקיץ פתוח ומאוורר.

ג'פניקה כפר סבא כתובת: ויצמן 301 מתחם G כפר סבא

שעות פתיחה:  ראשון עד שבת: 12:00-00:00
בערב החג 19.4.19 הסניף יהיה סגור וייפתח למחרת בשעה

אזור עישון: בחוץ
גישה לנכים: יש
הזמנת מקום: כל יום
טלפון: 03-7236100
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

ג'פניקה פרש. צילום: גילה אבירם

ג'פניקה פרש. צילום: גילה אבירם

אסיה מוניקה

הרקון 2 , מתחם שרונים, נווה נאמן, הוד השרון
09-746-5353, שעות פתיחה: א׳-ש׳ 12:00–23:00.
אתר- http://asiamonica.co.il/
פייסבוק- Asia monica אסיה מוניקה

המסעדה- מסעדת אסיה מוניקה הממוקמת במתחם שרונים בהוד השרון, מציגה שילוב מוצלח של אחד המטבחים הפופולריים ביותר על החייך הישראלי – המטבח האסיאתי ומנות גריל, אשר מתובלות בטעמי אסיה הרחוקה. את הקונספט הוביל מדמיונו למציאות, השף והבעלים של המסעדה – דניאל זך, אשר בנה את המסעדה ככזו שמושפעת מהמטבחים התאילנדי הווייטנאמי והיפני. אסיה מוניקה מגישה מטבח רענן המבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים ועל אוכל שכיף לאכול ומציעה תפריט רחב מאוד הכולל מנות מגוונות, כך שכל אחד מוצא מה לאכול.
הייחודיות. אסיה מוניקה מעניקה חוויה משפחתית, רומנטית ומודרנית גם יחד, ומציעה בין היתר תפריט ילדים הכולל כוס שתיה וקינוח ופארק משחקים צמוד "אנחנו מסעדה בראש תל אביבי שמעניקה פתרונות לכלל המשפחה בהוד השרון" מסביר זך "בצהריים יש לנו קהל עסקי ואנשי עסקים, בערב אנחנו מתאימים לארוחות לכל המשפחה ובלילה המקום הופך להיות בר שוקק חיים עם אווירייה רומנטית".

 

אסיה-מוניקה

אסיה-מוניקה

אירועים- במסעדת אסיה מוניקה, ניתן לחגוג אירועים פרטיים או עסקיים של עד 120 איש ולצד החוגגים עומד מסך פלזמה, הגברה ואינטרנט אלחוטי וזה לצד תפריט מוקפד , קולינרי וטעים.
התפריט- באסיה מוניקה, תפריט עשיר אשר כולל את הסושי ששמו יצא למרחקים, לאחרונה הוסיפו את מנת POKE BOWL, סלט סושי גדול ומשביע שלקוח מחופי הוואי. בנוסף במקום מנות גריל ובראשם המבורגר בתוספת לא שגרתיות שמוגש בלחמנית באן, באן בואי –של בשר מפורק, מנות קארי מדליקות ואלכוהול לסוגיו. בימים אלה משיקים במסעדה תפריט מחודש עם הפתעות כמו של מנת שרימפס במנגו ורוטב קארי, מנה של נתחי עוף בציפוי טמפורה ברוטב צ'לי אננס, סלט עוף קצוץ בלמון גראס ועשבי תיבול וזה לצד המנות הקלאסיות של המקום.
עסקית צהרים- מוגשת בימים ראשון עד חמישי 17:00-12:00 וכוללת מנת פתיחה, עיקרית וכוס משקה קל.

למסעדה מועדון חברים שכולל מבצעים והטבות ייחודית ליום הולדת או לכל יום אחר שבא להם לפנק אתכם וכן שירות משלוחים.


הטמפל בר- חווית בילוי גם בחול המועד פסח

הטמפל בר, הוקם לפני כתשע שנים ומאז הפך להיות מקום הבילוי של תושבי כפר סבא והסביבה. במקום תפריט משובח לצד אווירה נעימה ובחול המועד פסח אפשר להחליף את הלחמניות הרגילות בלחמניות כשרות וכן יש תפריט אלכוהול כשר.

אודות: הטמפל בר, הוקם בשנת 2009 על ידי דותן ששון שהגיע מעולם המסעדנות ותחום המזון וחלם על בר מושקע, החלום התגשם לאחר שדרכו הצטלבה עם רשת טמפל בר. הטמפל בר, הוא בר בעיצוב אירי עם תמונות ואלמנטים שיובאו במיוחד מאירלנד על מנת לספק חוויה אירית מוחלטת. הבר מכיל תפריט אלכוהול עצום ומגוון שכולל 22 בירות מהחבית, דיספלאיי מהגדולים בארץ ומעל 100 סוגי וויסקי. עוד בבר תפריט אוכל גדול ומגוון, המכיל בין היתר קדרות איריות ייחודיות שמבושלות רק בטמפל, המבורגרים, בשרים , סלטים מיוחדים ועוד.
המקום מכיל 330 מקומות ישיבה המחולקים ל-3 מתחמים, קומת מעשנים נפרדת המכילה 130 מקומות ישיבה, קומת לא מעשנים המכילה 170 מקומות ישיבה, וחדר VIP המכיל עד 30 מקומות ישיבה. בטמפל קיימים מעל 20 מסכי צפייה לחוויות צפייה במשחקי ספורט ברמה הגבוהה ובנוסף במקום מקרן בגודל 250 אינץ, אחד הגדולים בארץ. הטמפל מותאם לאירועים פרטיים ועסקיים של עד 200 איש ואירועים אינטימיים בחדר הvip ובמקום מתקיימים הרצאות לייננים, מפגשי פיינט דייט ועוד. את המקום מנהלים ארבעה שותפים: דותן ששון מנכ"ל החברה, ומוביל הרוח של הטמפל, עומר קקון שותף פעיל מנהל ומתפעל את המקום באופן היום יומי שלו. שי טובי האחראי על השיווק של הטמפל וגדי רייכמן האחראי על הפן הטכנולגי המתקדם בטמפל.
התפריט: תפריט המסעדה נבנה בייעוץ ובליווי של השף צחי בוקששתר וליאון אלקלעי, האוכל מגוון וכולל מנות בשריות, סלטים, סוגי המבורגרים שונים , קדרות איריות מיוחדות שמבושלות מחומרי גלם טריים ואיכותיים, לצד כל זה הם מציעים תפריט אלכוהול משובח ומגוון הכולל 22 סוגי בירות מהחבית, מעל 100 סוגי ווסיקי ועוד מבחר עשיר של משקאות, כולל וודקה, ליקרים וכו.
פסח– בחול המועד פסח, הטמפל בר ממשיך לעבוד עם התפריט הרגיל ובמקום לחמניות רגילות ניתן להחליף ללחמניה כשרה. בנוסף, הכניסו תפריט אלכוהול מגוון וכשר שכולל קוקטליים ואלכהול תוצרת חוץ: וויסקי, קוניאק וודקה כשרים לפסח "בחול המועד יש שני משחקי רבע גמר של ליגת האלופות ולכן כדאי להזמין מקום מראש, מאחר והבר יהיה מלא" מציין דותן.
העסקיות: העסקיות בטמפל בר מוגשות כל יום החל מהשעה 16:00-20:30 כולל שישי שבת כאשר בשבת הטמפל נפתח לארוחות עיסקיות החל מהשעה 12:00 בצהריים עד  18:00 (העיסקית לא תקפה לכל ימי חול המועד פסח)
HAPPY HOUR במהלך ימי השבוע א-ה- בין השעות 16:30 ל-20:30 בערב
נגישות: הבר נגיש לבעלי מוגבליות, מתחם חניה צמוד.

שעות פתיחה: הבר פתוח בימים ראשון עד שישי מהשעה 16:30 ועד אחרון הלקוחות. ביום שבת מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות. בשל מיקומו במתחם G יש חניה מסודרת בסמוך לבר, כולל 3 שעות חינם.
החניה במתחם G אחרי 21:00 חינם
ויצמן 301, מתחם G כפר סבא- 1-700-700-004

לינק לאתר

לינק לפייסבוק

טמפל בר. צילום טמפל בר

ברמן בטמפל בר. צילום: טמפל בר

____________________________________________________

פסטה מיאה Pasta Mia

 

פסטמיה

דרך רמתיים 21, הוד השרון (נגישות לבעלי מוגבלויות)
טלפון: 09-7488200 (שעות פתיחה: כל יום, כולל שבת, בין השעות 11:45 עד 23:00) פתוח בפסח, כולל ימי חול המועד.
לפרטים נוספים ומשלוחים באזור השרון(הוד השרון, רעננה וכפר סבא)-

קישור לאתר

המסעדה: בלב העיר הוד השרון, בבית פרטי, בחצר המוקפת עצים ומאובזרת בפריטי ריהוט המשווים למקום תחושה כפרית,ממוקמת מסעדת פסטה מיה. המיקום המדויק, באזור הצפוני של הוד השרון, מושך למקום לקוחות קבע, משפחות ואורחים מכל רחבי הארץ שבאים לגלות את העושר והקסם האיטלקי דרך מבחר המנות, מוזיקת הרקע (איטלקית אותנטית), חצר המשחקים הייעודית לילדים ועוד.

המקום נפתח על ידי השף של הרשת שהוא איטלקי וכאמור הביא את הטעם האישי, מהבית להוד השרון. האהבה לאוכל האיטלקי מתבטאת בכמות הגדולה של המנות בתפריט המסעדה והמבחר הייחודי שפונה לכל הקהלים מתוך רצון לתת לכל לקוח ולקוח מענה לטעמו האישי ואורח חייו. בכל יום מגיעה משאית מלאה בפסטות טריות, עבודת יד על בסיס מתכונים מסורתיים מאיטליה עשויים קמח דורום וביצים ואף פסטה טבעונית ללא ביצים ופסטה ללא גלוטן, היישר ממפעלי החברה ברחוב שונצינו בתל אביב, ולכן בכל יום זוכים הלקוחות לחוויה איכותית, טרייה וייחודית המשלבת בין מבחר סוגי פסטה(ממולאת, רביולי, ניוקי ועוד) לאיכות, חומרי גלם טריים ומבחר עשיר של מנות איטלקיות קלאסיות. במקום ניתן לרכוש פסטה טרייה על פי משקל.

מה בתפריט? מנות ראשונות כולל סלטים, מבחר פוקצ'ות, פיצות איטלקיות דקות ו- 25 רטבי פסטה(כולל רטבים המתאימים לטבעונים) אליהם ניתן לשדך פסטות על בסיס שמנת עגבניות או שניהם. כמו כן, יש לנו במקום כ- 10 מנות עיקריות שהן לא פסטה כמו סטייק אנטריקוט, פילה בקר, פרגית ברוטב טוסקני, דג סלמון, חזה עוף ועוד.
המיוחדים שלנו: סטרצ'טי סינטה על בסיס שמן זית עם רצועות סינטה צרובות על הגריל ועגבניות שרי ופטריות פורטובלו, ניוקי ממולא בארבע גבינות ברוטב שמנת ערמונים וברוקולי, פרוטי דל מארה – מנת פירות ים (מולים, שרימפס וקלמרי) מוקפצים בשמן זית, חמאה, עגבניות שרי לימון, פטרוזיליה ויין לבן כמו כן, יש לנו במקום גם תפריט ילדים שהוא דיל הכולל, מנת פסטה עם שניצלונים, הפתעה וכדור גלידה.

מה יש בעסקית? מגישים מבחר מנות עסקיות המשלבות בין מנה עיקרית למנה ראשונה, פוקצ'ינה(פוקצ'ה קטנה) ושתייה(כולל יין או בירה לבחירה, או שתייה קלה או חמה)*. מוגשות בימים א-ה בין השעות 11:45 ועד 17:00(לא כולל ערבי חג, חג ושישי שבת)*

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר