אירוע קולינריה ביפו. צילום דן פרץ

פסטיבל האוכל שאתם חייבים לבקר בו: חיים כהן, רושפלד ואהרוני ביפו. ותהיה גם נציגות מהשרון

פסטיבל תוצרת הארץ יכלול שוק אוכל ייחודי לצד שיחות מעוררות תיאבון בנמל יפו ובעיר העתיקה. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 15.9.19 14:50

פסטיבל אוכל יתקיים במסגרת אירועי שנת ה-100 של עיתון "הארץ" בימים חמישי ושישי (20-19 בספטמבר) בנמל יפו וביפו העתיקה. האירוע יתקיים ביום חמישי בשעות הערב ויום שישי בשעות הבוקר ועד כניסת השבת, ויפנה לקהל ה"פודיז" וחובבי אוכל.

שוק האוכל יתבסס על מיטב הגבנים, הייננים, האופים, המלקטים ויצרני המזון המובילים בישראל, שהופיעו לאורך השנים במדור "פינת אוכל", שמפרסמים אשת הקולינריה רונית ורד והצלם דן פרץ בעשור האחרון ב"מוסף הארץ". לצד השוק הייחודי, יתקיים אירוע תוכן, שיכלול הרצאות ודיונים בנושאי קולינריה עם מיטב השפים, וכן הופעות. גם לסצנת האוכל של אזור השרון תהיה נציגות בפסטיבל, עם ממתקים בעבודת יד של צינקה קונפיסרי מהרצליה ומוצרים מהחווה האורגנית פארמה קולטורה שבמושב בני ציון.

תחום הקולינריה מסוקר בעיתון "הארץ" מאז היווסדו לפני מאה שנים. בתחילה פורסם טור ביקורת המסעדות הראשון שכתב דוד בנדיקט, תחת שם העט "ר.איסטניס", לאחר מכן פורסמו טורי האוכל והיין של המבקר דניאל רוגוב; ועד הביקורות של שגיא כהן בימים אלה, אליו מצטרפים מדור מסעות האוכל של רונית ורד ודן פרץ, מדור אוכל הרחוב הפופולרי של ערן לאור ועוד.

הכניסה חופשית, פרטים נוספים כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר