איפה הם בחג?
איפה הם בחג?

הסלבס של אזור השרון עונים: איפה אתם בחג?

מי טס עם אשתו לוייטנאם, מי מטייל בירושלים עם האורחים מאמריקה, מי לא יוצא מהעיר, מי מתארח ומי מארח. סלבס מכפר סבא והסביבה מספרים על התכניות שלהם לפסח

פורסם בתאריך: 18.4.19 18:23

בני ברוכים, סטאנדאפיסט ושחקן, תושב כפר סבא: "בחג הראשון אנחנו חוגגים פה בכפר סבא ואילו בחג השני אני נוסע עם אשתי לוייטנאם. אנחנו נוסעים אחרי שנה עמוסה וטובה ואני חייב לפרגן לעצמי ולחזור עם כוחות חדשים כי יש הרבה על הפרק, כולל השתתפות שלי בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון בקשת ופינה ברדיו דרום בתוכנית של צביקה הדר".

בני ברוכים. צילום נופר חן

בני ברוכים. צילום נופר חן

איריס בר און, סקסולוגית ויועצת זוגיות, תושבת כפר סבא: "חג ראשון אני חוגגת השנה אצל המחותנים שלי, מה שאומר שכולם, כולל כולם, יהיו סביב שולחן החג השנה. בחג השני חוגגים את הארוחה פה אצלי בכפר סבא ואני מארחת ומבשלת. בחול המועד אנחנו תמיד מטיילים ונעשה יום טיול לצפון עם חברים ובשאר הימים נבלה ונעשה גם יום כיף, כולל לינה, עם הנכדות שלי"

איריס בר און

איריס בר און

דני ליטני, זמר, תושב רעננה: "בערב חג הפסח אנחנו נוסעים לתל אביב כמו בכל שנה, לחגוג אצל חברים. אני לא מבשל אלא בא עם אשתי, שהיא כמובן מכינה איזה מנת אוכל כמו סלמון טעים. בחול המועד אני נח. אני כבר לא צעיר אז אין תוכניות לנסוע או לבלות. מה עוד נשאר לי לעשות, לנוח, לא?".

דני ליטני. צילום צביקה גולדשטיין

דני ליטני. צילום צביקה גולדשטיין

ליאור פרחי, זמר, תושב רעננה: "בערב פסח השנה אני עם המשפחה ויש ליל סדר אצל אמא שלי ברעננה עם האחים והנכדים. אמא שלי, שרה פרחי, למרות גילה המתקדם, מחכה לחגים ומכינה ומבשלת, ממש משקיעה. היא ממש מחכה כל שנה לארח. הכלות עוזרות לה, וגם אנחנו הילדים. גם אני אעזור השנה ואני מבשל כתף כבש. אחרי שנעבור את ליל הסדר, אני משער שננוח בחול המועד. יש לי גם כמה פגישות בגלל המשרד החדש שאני פותח ויש לי גם שתי הופעות. אבל אני חייב לבלות יומיים נטו רק עם הילדים, להיות רק שלהם".

ליאור פרחי. צילום דני מילר

ליאור פרחי. צילום דני מילר

רוחמה רז, זמרת, תושבת רעננה: "את החג הראשון אני חוגגת השנה אצל גיסתי, כי בדרך כלל חוגגים אצלי את ערב ראש השנה ואילו את פסח חוגגים אצל אחותו של בעלי. בחול המועד אני מקווה לטייל וליהנות מהמופע שלי עם רחל שפירא ועוד מוזיקאים, יוצאי בית ספר רימון, בפסטיבל ימי הזמר בחולון".

רוחמה רז. צילום יח"צ

רוחמה רז. צילום יח"צ

יובל שם טוב, שחקן (יובל המבולבל), תושב נווה ירק: "בערב החג אנחנו חוגגים השנה אצלי בבית. אני לא מבשל ורק אשתי ואמא שלי מבשלות בשעה שאני מעסיק את הילדים ומגיש משקאות לאורחים. בחול המועד אני עובד ומשתתף במופע 'השכונה של הופ' בהיכל התרבות תל אביב, משמח את ילדי ישראל. אני מאמין שבשבת ננוח ונטייל וגם אחרי חול המועד נטייל כל המשפחה, מה שנקרא בדיליי".

יובל שם טוב- יובל המבולבל

יובל שם טוב- יובל המבולבל

רון רוזנפלד, סולן להקט פורטרט, תושב הרצליה: "אני מופיע ביום חמישי בערב באילת, בחוף של מוש בן ארי, בלילה לבן, שזה אומר שאני מגיע חזרה להרצליה ביום של ערב החג, היישר לבית של אח שלי, שהוא שכן שלי, לחגוג את ליל הסדר. השנה אני מגיע כמו אורח ואני מרשה לעצמי להתפנק ולהגיע בסתלבט. בחול המועד אני גם נח, גם מבלה וגם עובד. זה בדיוק הזמן לצבור כוחות ולעשות דברים, לא?"

רון רוזנפלד. צילום גונן גלין

רון רוזנפלד. צילום גונן גלין

דני רופ, חזאי חדשות 13, תושב הרצליה: "בערב החג אני עם המשפחה אצל אמא שלי שגרה לידי בהרצליה, קל"ב. אני מתאר לעצמי שאשתי תכין עוף או סלט. אני בטח אעזור לפנות את השולחן ולסדר בסוף הערב, כי אמא שלי אישה מבוגרת בת 81 וכולם עוזרים. בחול המועד אני לא מתכנן יותר מדי, אולי לנסוע לצפון, לאודם. יש לנו שם חברים ואנחנו נוסעים אליהם הרבה, עושים טיול ריינג'רים בטבע, מבקרים ביקב או משהו כזה. למרות שאני תמיד אומר שאני נמנע כי כל עם ישראל יוצא לשטח בגלל החופש של חול המועד, אבל אני עדיין לא יודע".

דני רופ. צילום דורון גולן-ג'יני

דני רופ. צילום דורון גולן-ג'יני

ויקי מקריאניס, דוגמנית ובעלת מכון יופי, תושבת הרצליה: "'אנחנו חוגגים השנה את ערב החג אצלנו בבית, עם אורחים ומשפחה, ואני כמובן מבשלת הכל. בחול המועד אני עובדת בעסק שלי כך שלא נעשה משהו מיוחד. אולי נטייל אחרי החופש. אני לא יודעת עדיין מה אנחנו עושים בחג השני".

ויקי מקריאנס ואמיר שלח

ויקי מקריאנס ואמיר שלח

מרינה גורביץ, דוגמנית למידות אמיתיות, סטייליסטית והבעלים של אתר לייף סטייל, תושבת הרצליה: "השנה אני מארחת בערב החג הראשון, וזאת למרות פציעת סנואובורד בברך. חזרנו ממש הרגע מאיטליה אז יש לנו הרבה עבודה והכנות. את חול המועד אנחנו מתכוונים לבלות פה, בחוף הים של הרצליה. פשוט לנוח".

מרינה גורביץ. צילום אריאל בלק

מרינה גורביץ. צילום אריאל בלק

שירה וסרמן, מפתחת שיטת "חצי שירה" להרזיה ואורח חיים בריא, תושבת הרצליה: "בערב החג אני מארחת, כמו בכל שנה, והשנה גם את המשפחה מחו"ל. מדובר באורחים שמגיעים בפעם הראשונה לישראל מאמריקה וזה מרגש מאוד, אז אני גם מכינה עבורם את כל מטעמי החג. בחול המועד נטייל איתם בירושלים".

שירה וסרמן

שירה וסרמן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר