רביד אלבו
רביד אלבו

קשה לצפייה: אלמונים התעללו בחיות בחווה ברעננה

רביד אלבו הגיעה לחווה שלה ברעננה, מצאה גופה של אחת מהעיזים שהיא מגדלת וגילתה ששמונה עיזים ועוד שתי תרנגולות נגנבו. "אני מרגישה שהרסו לי את החיים", היא אומרת

פורסם בתאריך: 21.12.17 08:11

כמדי בוקר הגיעה היום רביד אלבו (42) תושבת כפר סבא, לשטח שהיא משכירה בחוות הסוסים באזור התעשייה ברעננה. אלבו מגיעה בכל בוקר לחווה בכדי להאכיל ולטפל בחיות שהיא מחזיקה במקום אחרי שהצילה אותם. כשהגיעה הבוקר למקום היא ראתה כי במהלך הלילה פרצו אלמונים למקום הרגו עז אחת והשאירו את גופתה בכניסה. בנוסף לכך גנבו האלמונים שמונה עיזים ושתי תרנגולות.

העז שנהרגה

העז שנהרגה

את החיות שבחווה שנמצאת מאחורי קניון רננים מגדלת אלבו במהלך שמונה השנים האחרונות. "הגעתי בבוקר וראיתי שהמנעול שבור", מספרת אלבו בבכי, "הלב שלי נפל. ראיתי את אחת העזים שוכבת מתה על הרצפה. נכנסתי וראיתי שגנבו את העזים האחרות ואת התרנגולות. אני מרגישה שהרסו לי את החיים, אלו חיות שהצלתי ואני מגדלת ומטפלת בהן כבר המון שנים. זה החיים שלי, אני נושמת אותן וחיה אותן.

 

"אני מגיעה לפה בכל בוקר כדי להאכיל אותן ולטפל בהן ורק אחר כך ממשיכה בחיים והולכת לעבודה עד הערב כקופאית. התקשרתי מיד למשטרה והם היו פה ולקחו תביעות אצבעות והכל, יש לי עוד תקווה שיצליחו למצוא אותם. אני מרגישה בתוך סיוט ולא מאמינה שזה באמת קרה, לא קולטת".

העזים בחווה

העזים בחווה

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר