עד העצם. צילום: יח"צ
עד העצם. צילום: יח"צ

רעבים? הסניף הכשר הראשון של רשת "עד העצם" נפתח ברעננה

הסניף שנפתח ברחוב אחוזה 89 יגיש המבורגרים מבשר בכשרות "בית יוסף" ויתפקד גם במרכז בילוי לילי. כמה זה יעלה לכם? הפרטים בתוך הכתבה

פורסם בתאריך: 26.12.17 09:11

לרשת  המסעדות "עד העצם" קיימים עשרה סניפים ברחבי הארץ אך עד היום לא נפתח אף סניף כשר של הרשת. לאחרונה נפתח הסניף הראשון בארץ ברחוב אחוזה 89 ברעננה ולדברי בעלי הרשת הם החליטו לפתוח אותו עקב ביקוש רב של תושבי השרון ששומרים כשרות.

הסניף החדש יתפקד גם כמרכז בילוי לילי והוא יפעל מדי יום משעה 11:30 בצהריים ועד השעה שתיים בלילה (בחמישי ובמוצ״ש עד הלקוח האחרון) ובשישי עד שעה לפני כניסה השבת. בסניף יוכל למצוא ציבור שומרי הכשרות המבורגרים מבשר חלק (כשרות בית יוסף) עם מגוון תוספות כמו ביצת עין, בצל מטוגן ואפילו תוספת חזה אווז מעושן על ההמבורגר (מחירי התוספות נע בין 4 ל-5 ש״ח)

בסניף באחוזה תוכלו למצוא בו המבורגרים מבשר כשר, עם תוספות זהות לאלה של הסניפים המקוריים (ללא גבינה כמובן) ואפשרויות כמו לחמנייה ללא גלוטן, נאגטס וטבעות בצל. בין התוספות: ביצי עין, טלה מעושן, בצל מטוגן, נקניקייה ספרדית, אננס מעושן וצ'יפוטלה. מחיר ההמבורגר נע בין 27 שקלים להמבורגר בודד בלחמנייה ל-45 שקלים לארוחת אקספרס (המבורגר, צ׳יפס ושתיה קלה ללא הגבלה), ובעבור ארוחת המבורגר עם שלוש קציצות סליידר בלחמנייה תשלמו 60 שקלים. על התוספות תשלמו בין 4 ל-5 שקלים לתוספת.

הסניף החדש. צילום: יח"צ

הסניף החדש. צילום: יח"צ

אפי שמש, מבעלי הרשת אמר: "כחלק מהתחדשות מתמדת של עד העצם אקספרס, אנחנו מתרגשים להשיק גם סניף כשר ראשון וגם סניף ראשון ברעננה. התגובות הראשונות לסניף מדהימות ומרגשות ואחרי סניפים ברמת השרון, הרצליה, כפ"ס והוד השרון, אנחנו שמחים שתקענו יתד במרכזה של רעננה ומזמינים את תושבי האיזור להגיע וליהנות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר