צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

קרן רועי לא אחסר הגיעה ליעד: 300 מלגות יחולקו לתלמידים מעוטי יכולת

למרות שהגיעו ליעד בפרויקט גיוס ההמונים, קורא מנהל הקרן לתושבים להמשיך לתרום כדי לספק מלגות ל-300 תלמידים נוספים

פורסם בתאריך: 28.12.17 09:30

היום (חמישי) הוא היום האחרון לפרויקט גיוס ההמונים של קרן רועי לא אחסר למען תלמידים מעוטי יכולת מרעננה. בשעה 23:00 ייסגר הפרויקט כאשר אתמול הצליחו בעמותה להגיע ליעד הראשוני שהציבו לעצמם והוא של 125 אלף שקלים ואף עברו אותו ב-2,000 שקלים. לפרויקט עד כה תרמו למעלה מ-200 אנשים ביניהם גם ראש העירייה, זאב בילסקי, חברי מועצה ופעילים חברתיים.

את פרויקט גיוס ההמונים יזם מנהל הקרן, רן סגל, לאחר שקופת הקרן התרוקנה והם היו על סף סגירה. כרגע מופנות לקרן 600 בקשות של מלגות לתלמידים והצלחת הפרויקט תגרום לכך ש-300 מהם יקבלו אותם. סגל מפציר וקורא לתושבי רעננה להמשיך לתרום זאת למרות שהגיעו ליעד על מנת שיוכלו לעזור במגלות גם ל-300 התלמידים הנוספים.

 

 

"השגנו את היעד הראשון והוא גיוס של 125,000 שקלים לטובת 300 מלגות לתלמידים מעוטי יכולת ברעננה, (400 ש"ח למלגה בממוצע)", אומר היום סגל, "הגיוס ימשיך עד הערב  בתקווה ליעד סופי של עוד 125,000 שקלים. לגיוס נוסף של 300 מלגות.  אני מודה לתושבי רעננה שהתגייסו ותרמו לפרויקט, מראש העירייה שלנו שתרם ראשון, ועד לאחרון התושבים שהראו אכפתיות, סולידריות ועזרה הדדית. אני בטוח שבעזרתכם נגיע ליעד הסופי".

לתרומות לחצו כאן. 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר