התמונה שנשלחה בקבוצות הוואטסאפ
התמונה שנשלחה בקבוצות הוואטסאפ

למה ההורים ברעננה פוחדים מסוכריות?

משעות הבוקר אתמול מסתובבת הודעה בקבוצות הוואטסאפ של הורים המזהירה מפני סוכריות גומי שבתוכן סם מסוג קריסטל מת'. האם השמועה נכונה?

פורסם בתאריך: 15.1.18 09:26

אתמול (ראשון), משעות הבוקר, רצה שמועה בקבוצות הוואטסאפ של הורים באזור השרון על סם מסוכן, מסוג קריסטל מת' שמחולק בצורת סוכריות ושוקולדים. בהודעה שהועברה נטען כי ילדים שאוכלים את הממתקים האלו מגיעים לבית החולים במצב קשה. עוד ביקשו בהודעה מההורים  להזהיר את ילדיהם מפני אכילת ממתקים שמחלקים בבית ספר ואף מבקשים להפיץ את ההודעה ולהעבירה הלאה.

בהודעה נכתב: "דבר מפחיד מאוד קורה בבתי ספר. יש סוג של קריסטל מת' שנראה כמו סוכריות תות בפה. זה גם מריח כמו תות שדה והוא לילדים בחצר בית הספר. הם קוראים לזה ספיד תות או תות שדה מהיר. ילדים צורכים את זה במחשבה שזה ממתק. זה גם בא בשוקולד, חמאת בוטנים, קולה, דובדבן וענבים".

 

שמועה נוספת שרצה בעקבות ההודעה היא כי מדובר בתרגום של הודעה שכתבה מורה במלדיביים שניסתה ללמד את התלמידים לא לקחת ממתקים מזרים.

רון סגל, יו"ר וועד ההורים ברעננה, הרגיע את ציבור ההורים ואומר כי מדבור בשמועה בלבד. "המידע נבדק והתגלה כמפוברק ולא נכון, המידע נבדק גם עם המשטרה והתברר כלא ידוע. זוהי הודעה שתורגמה בגוגל טרנסלייט ואין מאחוריה כל ממש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר