גינה לי חביבה | הכירו את משתלת "תגל הארץ"

טו בשבט ועונת החורף שכבר כאן, מהווים סיבה מושלמת להשקיע בגינה שלכם וליצור חלקת אלוהים קטנה ומטופחת בחצר או במרפסת. שתילים וצמחים עונתיים או רב עונתיים בתוספת אביזרי נוי משלימים ושלל פתרונות השקיה ועיצוב, מחכים לכם במשתלת תגל הארץ. אז למה אתם מחכים?

פורסם בתאריך: 31.1.18 15:58

 

מבחר מתנות לבר/ת מצווה

העסק: משתלת "תגל הארץ", משתלה שומרת שבת – שמיטה, המציעה ללקוחותיה תחת קורת גג אחת, משתלה יפהפה ובה מגוון גדול של צמחים, שתילים, עצים, אביזרי נוי ומוצרים משלימים, כולל מערכות השקיה, ריהוט גן, דקים ופרגולות, פריטים ותוספות אשר יהפכו את הגינה שלכם לפינת חמד מזמינה בכל עונה. במקום מחכה לכם צוות מקצועי, אדיב ואמין אשר יסייע לכם בכל הקשור לתחום הגינון ואף יעניק לכם ייעוץ והכוונה, בדרך לגינה המושלמת.
מי אנחנו? משתלת "תגל הארץ" קיימת מזה חמש שנים ומנוהלת על ידי תומר אהרוניאן (27) ואימו אילנה, אשר יחד עם עובדי המקום, הקימו משתלה ייחודית, מרווחת ונגישה, הפורסת לפני המבקרים מבחר גדול של צמחי בית וגן מכל הסוגים, עצי פרי ותבלינים, עצי נוי וגם דשא סינטטי. חשוב לציין כי במשתלה ניתן למצוא לא רק מגוון שתילי פרחים רב שנתיים ופרחים עונתיים, שיחים וגם אביזרי נוי, אלא גם כדים, אדניות, אבני מדרך, חלוקי נחל, תערובות שתילה, חומרי דישון והדברה, סלעים מיוחדים, מערכות השקיה מתוחכמות מנורות סולאריות ותאורת גן. תומר הבעלים מביא לכל פרויקט, ניסיון רב, אותו רכש תוך עבודה והיכרות מעמיקה של התחום, על כל היבטיו, כולל עבודה בהקמת גינות, תכנון גינות, פיתוח ושיקום גינות וגם ייעוץ והכוונה ללקוחות המשתלה. לדבריו, "כחלק מהשירות שלנו אנו גם מקימים דקים ופרגולות, משלבים דשא סינטטי בעיצוב הגינה ודואגים לפיתוח ותכנון המתאים לאורח חייכם, תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח ושמירה על מקצועיות בלתי מתפשרת, גם בפרויקטים מורכבים ביותר של פיתוח והקמת גינות".
הייחוד שלנו: "אנחנו שומרים שמיטה ושנה שלמה אנחנו לא עובדים בתחום", מבהיר תומר. לדבריו, "מעבר למבחר באמת עצום של צמחים, שתילים, עציצים ועצים, כולל מערכות השקיה, דישון וגם פתרונות עיצוב וריהוט גן, אנחנו שומרים לאורך כל השנה על מחירים הוגנים, חלקם אפילו מתחת לממוצע, למשל צמחי תבלין בחמישה שקלים בלבד. כמו כן, אנחנו מבצעים הקמות ופיתוחי גינה במחירי משתלה ולא של גנן, מה שמכונה מחירים מהיבואן לצרכן ישירות, מה שמוזיל את העלויות של הגינה שלכם ומבטיח לכם את המחיר הטוב ביותר. כמו כן, אנו מציעים מבחר מתנות לבר/ת מצווה, חתונה או ברית/ה, כך שבמקום שתעניקו לאורחים שלכם במתנה מחזיק מפתחות למזכרת מהאירוע שלכם, תוכלו להעשיר את האירוע וגם לפנק את האורחים במתנה כמו עציץ יפה וריחני בעטיפה בהתאמה, צמחי תבלין ארוזים יפה בשקית נייר או אריזת קרטון מעוצבת או כלי חרס בתוספת ברכה/מדבקה ייחודית וכו', במחיר זול במיוחד, החל מ- 5 ש' לצמח תבלין. כמו כן, מעבר לשירות זה, מתנות לאורחים, אנו מעניקים שירות מיוחד ומעצבים אירועים בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח".
טיפים: תכניסו את הטבע הביתה! בכדי להכניס אור וצבע וגם הרבה אווירה לבית, ניתן להכניס צמחיה שמשדרגת בקלות כל חלל ומכניסה רעננות וחיות. חשוב! עוד לפני שאתם מקימים גינה, משפרים את הקיים או משנים אזורים בגינה הפרטית שלכם, להתייעץ עם איש מקצוע ולעשות השוואת מחירים. זכרו בהחלטתכם, לקחת בחשבון לא רק את המחיר, אלא גם את הניסיון של הצוות, הידע רב והמקצוענות ללא פשרות וגם את הסבלנות, האמינות והמחיר. אצלנו במשתלה, תקבלו מחיר משתלה כמובן וגם שרות אמין מלווה בהרבה סבלנות וניסיון.
הכנות מיוחדות לטו בשבט: לרגל חג הטו בשבט, אנו מציעים מבחר צמחים במחירים מיוחדים. למשל, מבחר רקפות 7 במאה שקלים בלבד, צמחי תבלין ב- 5 ש' וגם מבחר צמחים רב עונתיים פורחים המתאימים לגנים ובתי ספר במחיר הנמוך משני שקלים, כמו כן, במקום חגיגה אמיתית לכבוד החג, מחירים מיוחדים של עצים ופרחים עונתיים.

 

תגל הארץ

 

קרלינסקי 35, כפ"ס צומת רעננה צפון על כביש 4, טלפון: 054-5470267
ראשון עד חמישי 8:00 – 16:00, שישי עד 13:30 . שבת – סגור!!
אתר: www.tagel-haaretz.co.il | פייסבוק: משתלת תגל הארץ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר