זאב בילסקי. צילום עיריית רעננה
זאב בילסקי. צילום עיריית רעננה

המשפחה והנדל"ן: דה מרקר מפרסם תחקיר על העסקים של משפחת בילסקי

התחקיר שעורר ענין רב ברשתות החברתיות ברעננה, עוסק בעיקר בעסקי נדל"ן ברעננה. בין היתר נמסר מטעמו של בילסקי: "בילסקי הוא איש ציבור כ-35 שנה ומעולם לא דבק בו רבב"

פורסם בתאריך: 4.2.18 09:00

תחקיר מעניין שהתפרסם בדה מרקר, תחת הכותרת – "חברה באיי הבתולה וקרקעות במיליונים לאישה: זה האיש שיעצור את השתוללות הנדל"ן?" – עוסק בעסקי נדלן של קרן בילסקי, אשתו של ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי. הכתבה שותפה ועוררה סערה בפורומים השונים ברעננה ובעיקר בקבוצת הפייסבוק הגדולה ברעננה, בניהולו של אבי גבע , פורום תושבים רעננה.

כנסו לקרוא את הכתבה המלאה ואת התגובה המלאה של זאב בילסקי

"לפני ארבע שנים ביקר ברעננה שר התחבורה ישראל כ"ץ שנפגש עם בילסקי. השניים דנו בסוגיות שונות שקשורות למצב התחבורה ברעננה ובית היתר גם בבקשת העירייה לסלול כביש גישה מאזור התעשייה הצפוני בעיר לכביש 4", לשון הכתבה. "בפגישה החגיגית שבה השתתפו בכירים במשרד התחבורה ומעיריית רעננה אמרו נציגי המשרד שיבחנו בחיוב את הבקשתו. אולם לא ברור אם נציגי המשרד ידעו שעל הקרקע הסמוכה לרחוב דפנה יש לאשתו של בילסקי, קרן, אינטרסים כלכליים ומן הסתם הקרבה לכביש ראשי עשויה להעלות את ערך הקרקע. קרן בילסקי היא זו שעומדת מאחורי חברה זרה בשם היאסינת' אינטרנשיונל לימיטד, הרשומה באיי הבתולה הבריטים, מקום שידוע כמקלט מס ושבבעלותה 21% משטח של 38 דונם הסמוך לכביש המיועד. לפי הערכת שווי שמאית מ-2015 שווי הקרקע הזו הוא 72.5 מיליון שקל".

 

עוד נטען בכתבה: "לפני הבחירות המוניציפליות ב–2013, במסגרת כתבה במוסף זה על הצהרות הון של ראשי ערים, נשאל יועץ התקשורת של בילסקי בנוגע לקרקעות של אשתו ברעננה, והשיב כי אין בבעלותה קרקעות בעיר, ולא הסכים לפרט על קרקעות מחוצה לה".

מטעמו של בילסקי נמסר בתגובה לכתבה: "בילסקי הוא איש ציבור כ-35 שנה ומעולם לא דבק בו רבב. רעייתו של בילסקי אינה עוסקת בנדל"ן וככל שיש לה חלק בנכסי משפחתה בעקבות ירושה מאביה הדבר אינו נוגע לתפקידו. ההחלטה לבחון ביצוע פתיחתו של כביש מאזור התעשייה שיחבר את רחוב דפנה לכביש 4 התקבלה בתקופת הקדנציה של חופרי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר