הצופים. צילום גיל כהן מגן
הצופים. צילום גיל כהן מגן

עיריית רעננה רוצה להעביר את שבט הצופים, החניכים יפגינו

חניכי שבט הראל מתכוונים להפגין מול בניין העירייה במחאה על העברת השבט למקום קטן ומרוחק יותר מהשבט הנוכחי. העירייה: "השטח מיועד להקמת בית ספר"

פורסם בתאריך: 14.2.18 16:55

חניכי תנועת הצופית משבט הראל (הצופים הדתיים) מתכוונים להפגין בשבוע הבא מול עיריית רעננה במחאה על העברת השבט למבנה קטן יותר מהשבט הנוכחי ובמיקום שרחוק לחניכים מה שיקשה עליהם להגיע לפעילות.

בפוסט שפורסם בקבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" כתב אחד מחניכי השבט: "בצער רב אנחנו מודיעים על מכתב שהתקבל לשבט שלנו (שבט הראל- הצופים הדתיים של רעננה) מאת עיריית רעננה על כך שהם רוצים להרוס לנו את השבט ולהעביר אותנו למקום קטן הרבה יותר מהשבט הנוכחי שלנו ובמיקום שיקשה על המון חניכים מהשבט שלנו להגיע אליו בשל המרחק.  מקום שיהיה בו קשה להעביר את הפעולות שלנו.  אנחנו נמצאים בעיצומו של דיון נורא משמעותי עם העירייה לגבי המשך הפעילות שלנו במבנה, גורמים משמעותיים החליטו שנעשה כמה צעדים להגנת השבט שלנו, הבית שלנו, ושאחד הצעדים האלו יהיה הפגנה".

 

עיריית רעננה מסרה היום לצומת השרון כי המגרש עליו ממוקם השבט היה מיועד מלכתחילה להקמת בית ספר: "עיריית רעננה העמידה את נושא תנועות הנוער במקום מרכזי בפעילות העירונית ומשקיעה בתנועות הנוער משאבים גדולים.המגרש המדובר הינו בייעוד של בית ספר מזה שנים רבות. בעבר שימש כבית ספר תוחלת ועתה מיועד להקמת בית ספר למחוננים אשר אושר על ידי משרד החינוך ומתוקצב על ידו. עיריית רעננה נושאת ונותנת עם הנהגת הצופים הדתיים וההורים במשך כשלוש שנים, למציאת חלופה הולמת. אנו תקווה שמאמצים אלו יישאו פרי לשביעות רצונם של כל הצדדים".

אריאל וייס, רכז שבט הראל, סירב להתייחס לפרטים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר