עיריית רעננה. צילום עזרא לוי
עיריית רעננה. צילום עזרא לוי

בילסקי עוזב, ורעננה הפכה ל"עיר בהקפאה"

גורמים בעירייה מספרים שבעקבות עזיבתו המוקדמת של בילסקי לא התקיימה ישיבת מועצה מזה כחודשיים ואין למי לפנות עם הצעות לסדר

פורסם בתאריך: 19.2.18 08:32

מזה כמעט חודשיים שלא התקיימה ישיבת מועצה ברעננה ולפי גורמים בעירייה הדבר גורם לכאוס מוחלט. גורם בעירייה מסר היום לצומת השרון כי בילסקי מעולם לא אהב לערוך ישיבות מועצה ועכשיו כשהוא מתוכנן להיכנס לתפקיד ראש מטה הדיור באוצר בחודש אפריל הקרוב הוא גם לא מתכוון לקיים אחת כזו מה שיוצר מצב בעייתי. "בילסקי מעולם לא אהב ישיבות מועצה, הן תמיד היו קצרות וכנראה הוא מנסה להימנע מלקיים ישיבה עד שיעזוב את המועצה. גם אם חברי מועצה רוצים  להציע הצעות לסדר אין להם בשביל מה כי בעוד חודש בילסקי כברלא יהיה ראש העיר".

גורם נוסף בעירייה מוסר: "נוצר כאוס בעקבות פרישתו של בילסקי וחברי המועצה מתעסקים בעיקר בשאלה מי יהיה ראש העיר הבא. העירייה לא מתפקדת וראש העיר שאמור לנהל אותה מסתכל קדימה לעבר התפקיד הבא שלו. נוצר מצב שהתפקיד של ראש העיר הכי פחות מעניין את ראש העיר כרגע, מבחינתו הוא גמר את תפקידו. מזה חודשיים שאין ישיבת מועצה ובמקום להתעסק בעיר ובמה שמתרחש בה, הפוקוס הוא על הבחירות. הכול פוליטי, העיר בהקפאה, המערכת לא עובדת, אין למי לפנות ואין פיקוח על המתרחש בעיר".

חיים ברוידא חבר מועצת העיר מוסר שהעיר רעננה הפכה להיות עיר בהמתנה: "לצערי, תמונת המצב ברעננה עגומה. המצב הגרוע ביותר עבור כולנו הוא שרעננה תהפוך להיות עיר בהמתנה. ראו מה קרה בכפר-סבא השכנה, כאשר ראש העיר היה בנבצרות. זה מקור לנזק אדיר. אין לנו ברעננה את הפריבילגיה הזו. גוף ארגוני זקוק לוודאות, לא למלחמות בין פוליטיקאים".

חיים ברוידא

חיים ברוידא

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אהובית

    העיר הזאת כבר מזמן לא מתפקדת וזו הסיבה שאנו ועוד הרבה כמונו עזבנו כבר לפני מספר שנים לכפר סבא הירוקה שגם בלי ראש עיר מתפקדת כראוי. כל כהונה של ביילסקי התאפיינה באי עשייה מאז שעוזי כהן נפטר. לצערינו ביילסקי הפך לפוליטקי "כדאייניק" שעושה מה שבא לו, ויושב בעיריה על תקן של: בואו נלחץ ידיים ונחייך. ברגע שמציעים לו משהו שנראה לו טוב יותר, הוא מייד בורח. ובגלל זה הישיבות תמיד היו קצרות כדי ליצור אחיזת עיניים שהעיר מתפקדת. אהבנו ואוהבים את העיר. אך היא כבר מזמן לא מה שהיתה פעם. בייסקי הוא נמלט מקצועי…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר