מוטי דלג'ו. צילום ניר קידר
מוטי דלג'ו. צילום ניר קידר

צפו: ראש המועצה האזורית דרום השרון מודיע בדמעות שלא יתמודד בבחירות

מוטי דלג'ו יסיים את התפקיד אחרי 23 שנים: "החלטתי כי הגיעה העת להניח לדור חדש לקחת את המושכות לידיו"

פורסם בתאריך: 23.2.18 08:53

ראש המועצה האזורית דרום השרון, ד"ר מוטי דלג'ו, הודיע בישיבת מליאת המועצה האזורית דרום השרון שהתקיימה בשבוע שעבר כי לא ימשיך לכהונה נוספת. אחרי 23 שנים בתפקיד, הודיע דלג'ו, הוא מפנה, את התפקיד לדור חדש של צעירים. הודעתו נקטעה מספר פעמים כשהתקשה להמשיך ולדבר, ואף דמע בגלל ההתרגשות. בסיום הודעתו עמדו כל חברי המועצה על רגליהם והריעו לו ממושכות. גורם במועצה האזורית אמר השבוע: "גם ציניקנים גדולים הודו שהיה זה רגע מרגש שמסמל סופה של תקופה שהתאפיינה בעשיה גדולה ובמנהיגות בלתי מעורערת".

"אני אסיים כראש המועצה, אך אשאר ואמשיך להיות תושב מועצה גאה ומחויב לסייע ככל שיידרש", אמר דלג'ו, "מצאתי לנכון למסור את החלטתי למליאת המועצה, המוסד החשוב ביותר שהלך עמי לאורך כל הדרך. בימים אלה אני משלים תקופת כהונה חמישית בראשות המועצה האזורית דרום השרון. כמעט חצי יובל שנים שאני משמש בתפקיד זה כמשרתו של הציבור. זוהי זכות גדולה שבצידה אחריות גדולה".

בדבריו הצהיר כי "השנים הקרובות יעמדו בסימן התרחבות המאבקים על שטחי המועצה והכנסותיה, ובכלל זה המאבק בתוכניות ותמ״ליות (סירקין, צופית ומגשימים) והמאבק במסגרת הוועדה הגיאוגרפית על גבולות המועצה עם הרשויות הגובלות בה – כפר סבא, ג׳לג׳וליה, יהוד, מ.מ כוכב יאיר-צור יגאל וזאת ככל הידוע לנו כיום. אנו נחושים לנהל מאבקים אלו על מנת לשמר את המרחב הכפרי ואת איכות החיים של התושבים. נעשה זאת בתיאום מלא עם ועדי הישובים ושיתוף התושבים. דרום השרון הוא הבית של כולנו. אנו מחויבים למאבק חסר פשרות בניסיונות הבלתי פוסקים להקים תשתיות לאומיות מזהמות כדוגמת תחנות כח מונעות בגז, מרכזי טיפול ותחזוקה לרכבות ונמל יבשתי בשטחי המועצה".

בסוף דבריו אמר: "לאחר שנים של עשיה ולאחר לבטים לא קלים, החלטתי כי הגיעה העת לסיים את תפקידי ולהניח לדור חדש לקחת את המושכות לידיו… מוקדם עדיין לערוך סיכום של הדברים אך יחד עם זאת חשתי כי זוהי חובתי להודיע בעת הזו על כוונתי ועל המשך דרכי. זה לא רגע קל עבורי כמי שפעל שנים כה ארוכות בשליחות ולמען דרום השרון אך אני עושה זאת בלב שלם ובנפש חפצה מתוך תחושת סיפוק גדולה וידיעה ברורה כי זה הדבר הנכון לעשותו בעת הזו. אני משאיר למחליפי מועצה איתנה כלכלית עם שדרת ניהול מקצועית ומנוסה על מנת להתמודד בהצלחה עם האתגרים והיעדים העומדים בפנינו. אני אסיים כראש המועצה, אך אשאר ואמשיך להיות תושב מועצה גאה ומחויב לסייע ככל שיידרש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הילה תושבת

    הר סגור מתי אתה עובד בכלל אם אתה עסוק רק בעטירות והדחות איש מלחמה ולא שלום קשה לפרגן אה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר