פקח ונהג ביום המעשים הטובים. צילום: עיריית הרצליה
פקח ונהג ביום המעשים הטובים. צילום: עיריית הרצליה

רק בהרצליה: דוחות החנייה מהעירייה הוחלפו בפעולות התנדבות

במסגרת יום המעשים הטובים חילקו פקחי העירייה דוחות המזמינים את הנהגים להחליף את הקנס בהתנדבות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 15.3.18 09:05

יום המעשים הטובים נפרש בהרצליה על פני שבוע, במסגרתו נרתמו תלמידי בתי הספר וגני הילדים בעיר, מתנ"סים, סטודנטים מהמרכז הבינתחומי, תושבים ועובדי העירייה לפעילויות התנדבות שונות בכל רחבי העיר, בהן צביעת בתי קשישים, גינון במרכזי יום, פעילויות חווייתיות בבתי האבות ועוד. תלמידים בכל החטיבות והתיכונים יזמו הפנינג לגיוס תרומות ו במטרה להקים חדר מתנות בבי"ח מאיר. בנוסף, נצבעו בתי קשישים ונערכו פעולות גינון במרכזי יום.

הפתעה נעימה ציפתה לנהגים שחנו שלא כחוק באזור התעשייה וברחוב סוקולוב, ביום שלישי. הפקח שהתקרב לרכבם הצמיד לשמשת הרכב לא דוח רגיל אלא דוח חיובי ברוח "יום המעשים הטובים", ששלח את הנהגים לפעולות התנדבות בעיר. מתברר כי בעירייה, אגף ביטחון , פיקוח וסד"צ , בשיתוף מחלקת המתנדבים, החליטו לציין גם בדרך זו את היום המיוחד הזה וזכו להרבה מחמאות מהנהגים.

הדו"ח שחולק ביום המעשים הטובים. צילום: עיריית הרצליה

הדו"ח שחולק ביום המעשים הטובים. צילום: עיריית הרצליה

פעילויות נוספות שהתקיימו ברחבי העיר היו של תלמידים למען תלמידי החינוך המיוחד, בית הספר "מפתן ארז" ובשיתוף אגף הרווחה קיימו יום כיף וטיפוח לקבוצת האלמנות. סטודנטים גיננו בגינות בבתי אבות ואירחו חברה לגמלאים. גם חברות ועסקים בעיר נרתמו וברחבי העיר התקיימו פעילויות התנדבות והעשרה מגוונות ורבות.

ראש העירייה, משה פדלון אמר: "מדובר ביוזמה שמחברת בין האנשים וכשמה נועדה לעשות טוב לתושבים, לתת להם את התחושה שאיכפת לנו ואנו דואגים להם. אלה הערכים שאני מבקש לקדם ולחזק בעיר, והשבוע הזה ממחיש את חשיבותם ותרומתם".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא ציין כי "שבוע המעשים הטובים הוא מכלול של עשייה תורמת ומרגשת שמחברת את כולם למעגל של נתינה ותרומה. עיריית הרצליה התגייסה בכוחות מתוגברים כשעובדים מכל האגפים והמחלקות תרמו תרומה משמעותית להצלחת השבוע".

מתוך יום המעשים הטובים 2018. צילום: עיריית הרצליה

מתוך יום המעשים הטובים 2018. צילום: עיריית הרצליה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר