פארק רעננה. צילום עזרא לוי
פארק רעננה. צילום עזרא לוי

הזכיין המפתיע של בית הקפה החדש בפארק רעננה

חמישה חודשים לאחר שנסגר קפה סנטרל שבפארק רעננה, בבעלותו של גדעון שמואל, חוזר שמואל למקום כזכיין רשת ''מנדרין''. מתי צפויה הפתיחה? בקיץ הקרוב

פורסם בתאריך: 26.4.18 09:30

חמישה חודשים אחרי שנסגר קפה "סנטרל" על האגם שבפארק רעננה, בבעלות גדעון שמואל, חוזר שמואל למקום כזכיין רשת "מנדרין" ויפתח את בית הקפה החדש בפארק בעוד כחמישה חודשים.

כזכור בחודש נובמבר האחרון נסגר בית הקפה "סנטרל" בפארק שבבעלותו של שמואל, זאת לאחר שהפך במרוצת השנים למוסד מוכר וחלק בלתי נפרד מהנוף של הפארק והאגם. הסיבה לסגירה הייתה פרסום של העירייה על כל שהיא יוצאת למכרז חדש, בתקווה לקבל הצעות מזכיינים אחרים, אולם המכרז לא צלח כפי שהיה מצופה, למעט הצעה אחת שהתקבלה ונפסלה. בעירייה החליטו לצאת במכרז נוסף אשר היה פתוח גם למנהלי וזכייני בתי קפה ברחבי הארץ. שמואל הוא זכיין של רשת בתי הפקה מנדרין שזכתה במכרז. "אני זכיין של רשת מנדרין שזו רשת מזון מאוד מוכרת בכל רחבי הארץ, בעיקר בצפון", מספר היום שמואל לצומת השרון, "פניתי אליהם בהקשר למקום ברעננה ולאחר שקיבלתי את הזיכיון פניתי לעירייה עם הצעה למכרז. הזיכיון לבית הקפה חזר אלי שוב לאחר שהגשתי את ההצעה הטובה ביותר באמצעות הרשת".

ואיך זה מרגיש לקבל בחזרה את הזיכיון?

"אני מאוד שמח שלאחר חמישה חודשים, הסאגה הזאת מאחוריי והעירייה קיבלה את טענתי שרק ניסיון בהפעלת המקום, במיוחד שכל תחום המסעדות סובל כיום מבעיות ונפילה מטורפת, יכולה להתאים לנהל מקום שכזה. אני מאוד מאוכזב שהייתי צריך לסגור הכל, לפטר עובדים ועכשיו לעשות את הכל מחדש. אבל אני אחפש עובדים חדשים ואעשה את הכל מההתחלה, משיפוץ ועיצוב המקום, מיתוג וצוות חדש וגם ציוד חדש".

מה הולך להיות שונה בבית הקפה הזה מהסנטרל?

"הכל. למשל התפריט שיהיה חלבי וברמה מאוד מאוד גבוה עם שני שפים של הרשת וגם שימוש במוצרים איכותיים. גם דמי השכירות שאני עתיד לשלם נמוכים יותר. בהצעה שהגשתי שהיא ההצעה הגבוהה במכרז, דמי השכירות יעמדו על 40 אלף שקלים בעוד שבזיכיון הקודם שילמתי 75 אלף שקלים דמי שכירות. ההסכם הוא לארבע שנים ו- 11חודשים בלבד".

מה הצפי לפתיחת המקום?

"אני מאמין שנפתח לקראת הקיץ, מינימום 4-5 חודשים. וזה ייקרה רק אחרי שנעשה חוזה מול העירייה כי הם רוצים לראות תוכנית העמדה של המקום וכו'. אני מאמין שמרגע חתימת החוזה אנחנו נעבוד על המקום ובקיץ הקרוב יהיה בית קפה בפארק לתושבי רעננה".

מעיריית רעננה נמסר:  "לאחר ניהול משא ומתן בדבר ניהול והפעלת בית קפה-מסעדה בפארק רעננה מול האגם, אשר כלל, בין היתר, בחינה של רכיבי איכות מרובים, הוחלט כי רשת "קפה מנדרין ישראל בע"מ" תפעיל את המקום באמצעות זכיין מטעמה, לתקופה של חמש שנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר