טורניר סטריט בול. צילום בני הרצליה
טורניר סטריט בול. צילום בני הרצליה

בסופ"ש בספורטק הרצליה: טורניר הסטריט בול הגדול בארץ

מעל 1,800 שחקנים ב-450 קבוצות ישתתפו בטורניר כדורסל הרחוב הגדול בישראל, שיתקיים זו הפעם ה-15

פורסם בתאריך: 2.5.18 17:33

שוברים את הראש מה לעשות בסופ"ש? אם אתם חובבי ספורט, וכדורסל בפרט, בסוף השבוע אתם מסודרים. בספורטק הרצליה יתקיים בסוף השבוע הקרוב, 4-5 במאי, טורניר כדורסל הרחוב הגדול בארץ, "סטריט-בול הרצליה 2018", הנערך השנה זו הפעם ה-15. הטורניר מתקיים בשיתוף איגוד הכדורסל ומאורגן ומופק על ידי בני הרצליה, עיריית הרצליה ומחלקת הספורט.

מעל 1,800 שחקנים ושחקניות, החל מכיתה ד' ועד לבוגרים ובוגרות, המחולקים לכ-450 קבוצות, ישתתפו בטורניר בו משחקים כדורסל 3X3 על סל אחד. "סטריט בול הרצליה 2018" ייפתח ביום שישי ב-8:15 עם טורניר לכדורסל בכסאות גלגלים ומשחקים מיוחדים. שלבי הבתים של הילדים והנערים יחלו ב-11:15 ויימשכו עד 21:30. בשבת בבוקר יושלם שלב הבתים ויתחילו משחקי שמינית הגמר, כל הדרך לגמרים שיתקיימו בערב. בנוסף תתקיים בטורניר גם תחרות שלשות.

 

המשחקים עצמם יימשכו 10 דקות או עד שקבוצה צברה 21 נקודות. סל מחוץ לקשת שלוש הנקודות יהיה שווה שתי נקודות, סל בתוך הקשת יהיה שווה נקודה אחת, כמו גם זריקת עונשין.

יו"ר מרכז הספורט 'עצמה' ( התומך באירוע) איתן ברק : "מזמינים את תושבי הרצליה והסביבה לקחת חלק בחגיגה ספורטיבית ומהנה. מאחלים בהצלחה לכל המשתתפים והנאה מרובה לקהל שיגיע לטורניר המדהים הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר