הפתיחה של דייסו ברעננה. צילום דניאל סלגניק
הפתיחה של דייסו ברעננה. צילום דניאל סלגניק

צפו: מאות אנשים הגיעו לפתיחת הסניף של דייסו בקניון רננים

ענקית הקמעונאות היפנית פתחה בקניון רננים את הסניף השני שלה בישראל. כל המוצרים בחנות נמכרים בעשרה שקלים

פורסם בתאריך: 19.7.18 09:22

מאות אנשים הגיעו הבוקר לפתיחת סניף החנות של ענקית הקמעונאות היפנית דייסו בקניון רננים. בחנות החדשה, המשתרעת על 670 מ"ר, מוצע מנעד רחב של מוצרים מקטגוריות שונות במחיר קבוע של 10 שקלים. באירוע הפתיחה נפרש שטיח ורוד וחגיגי בכניסה, ובנוסף, 100 הלקוחות הראשונים שנכנסו נהנו מכרטיס מתנה לרכישה בחנות. הסניף ברעננה הוא השני שנפתח בארץ, לאחר סניף ראשון באשדוד. הסניף השלישי ייפתח במתחם G בסינמה סיטי בראשון לציון.

פתיחה של דייסו רעננה צילום דניאל סלגניק

פתיחה של דייסו רעננה. צילוםף דניאל סלגניק

בחנויות הרשת בישראל, כמו בשאר החנויות בעולם, יוצע מנעד רחב של מוצרים, מ-22 קטגוריות שונות החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, מוצרי "עשה זאת בעצמך", כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבע"ח ועוד.

 

"דייסו מביאה בשורה משמעותית לצרכן הישראלי", אמר עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, זכיינית דייסו בישראל, "באמצעות מגוון אינסופי, בלעדי ואיכותי של מוצרים לכל המשפחה, לכל צורך, תחביב או סגנון חיים במחיר אטרקטיבי קבוע של 10 ש"ח. אני בטוח שהצרכן הישראלי שיבקר בחנויות ייהנה מחוויית קנייה מרגשת ומפתיעה בכל פעם מחדש"

דייסו החלה את פעילותה כחברה לאחר התחלה צנועה ב-1972, כאשר הקים הירוטאקה יאנו, נשיא החברה את "יאנו שוטאן" – דוכן רחוב קטן המוכר פריטים במחירים מוזלים. ב-1977 נוסדה DAISO INDUSTRIES – רשת דוכני רחוב שהציעו מגוון מוצרים במחיר אטרקטיבי קבוע. ב-1991 נפתחת חנות הרחוב הראשונה של DAISO וב-1996 הופכת DAISO JAPAN לרשת חנויות מובילה ביפן עם קצב גדילה מואץ. ב-2001 משיקה הרשת את החנות הראשונה מעבר לים בטאיוואן. כיום, הרשת מפעילה כ-5000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם, בהם ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר