אזכרתו של עוזי כהן ז"ל. צילום דוד חזרתי
אזכרתו של עוזי כהן ז"ל. צילום דוד חזרתי

מאות תושבים, שרים וחברי כנסת באזכרתו של עוזי כהן ז"ל

מאות השתתפו ביום חמישי שעבר באזכרה לציון 11 שנים למותו של סגן ומ"מ ראש עיריית רעננה לשעבר, עוזי כהן ז"ל

פורסם בתאריך: 20.1.19 09:30

מאות הגיעו ביום חמישי שעבר, בשעות אחר הצהריים, אל בית העלמין בכפר נחמן שברעננה, לציון 11 שנה לפטירתו של סגן ומ"מ ראש עיריית רעננה לשעבר עוזיאל "עוזי" כהן ז"ל, שהיה לאחד מהדמויות המוכרות בפוליטיקה המקומית במשך שלושה עשורים. כהן ז"ל, נכנס לראשונה למועצת עיריית רעננה ב-1982 מטעם סיעת הליכוד, ולאחר מספר שנים באופוזיציה שימש כסגן ומ"מ ראש עיר בין השנים 1990-2008, ואף מילא את מקומו של ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי כשזה התפטר מתפקידו ב-2005 כדי לכהן כיו"ר הסוכנות היהודית. כהן הלך לעולמו בגיל 55 לפני 11 שנה, כתוצאה מהתקף לב.

עוזי כהן. צילום סיצי גלעד

עוזי כהן ז"ל צילום: סיצי גלעד

באזכרה נכחו גם מספר חברי מועצת העיר וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. בשל היותו דמות מוכרת ופעיל מרכזי במפלגת הליכוד הארצית בחייו, שרים וחברי כנסת רבים ממפלגת הליכוד הגיעו לבית העלמין לכבד את זכרו של כהן ז"ל, ביניהם דוד אמסלם, אמיר אוחנה, זאב אלקין, גילה גמליאל, צחי הנגבי ורבים נוספים.

אזכרתו של עוזי כהן ז"ל. צילום דוד חזרתי

"אני נרגש לראות את מספר האנשים שהגיעו", אמר חבר המועצה אילן כהן לצומת השרון, אחיו של עוזי כהן ז"ל, "אני הודיתי לשרים ולחברי הכנסת ולראשי המועצות וכמובן לראש העיר שהגיע. זה כבוד גדול לראות שאנשים עדיין מוקירים את כבודו וזכרו של עוזי ז"ל, שגם אחרי 11 שנה לא שוכחים את עשייתו. כמו שאומרים – יהללך זר ולא פיך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר