נורית דנינו. צילום עזרא לוי
נורית דנינו. צילום עזרא לוי

ההתפטרות השישית: ראש אגף החינוך בעיריית רעננה התפטרה

נורית דנינו התפטרה אחרי חמש שנים בתפקיד. על פי מקורבים, ההתפטרות היא על רקע "מערכת יחסים שמבוססת על אי אמון וחוסר גיבוי מהממונים"

פורסם בתאריך: 10.3.19 09:16

ראש אגף החינוך בעיריית רעננה, נורית דנינו, הודיעה בשבוע שעבר על התפטרותה. דנינו כיהנה בתפקיד בחמשת השנים האחרונות, ועבדה באגף החינוך בעירייה במגוון תפקידים מאז 1995. לאחר שהניחה את מכתב ההתפטרות על שולחנו של ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, שלחה דנינו הודעת פרידה למנהלי בתי הספר בעיר וחברי הנהגת ההורים:

"שותפים יקרים שלי", כתבה דנינו, "ברצוני לשתף אתכם כי הבוקר הגשתי מכתב התפטרות לראש העיר מר חיים ברוידא. התחלתי את דרכי במינהל החינוך בעיריית רעננה בסוף שנת 1995 כקצינת ביקור סדיר. יחד, עברנו כברת דרך ארוכה הפכנו לעיר בניסוי פיתחנו מודל חינוכי ייחודי מבוסס מנהיגות אותנטית שפתח לכווולנו עולמות חדשים לפיתוח פדגוגיות ומרחבי למידה חדשניים שהא.ד.ם במרכז . עשייתינו החינוכית והאיכותית זכתה להוקרה כשזכינו בשנה שעברה בפרס החינוך המחוזי והארצי על הכלה ופיתוח ההון האנושי.היה לי הזכות להוביל ולהנהיג מערכת חינוך עם מנהיגים חינוכיים מנהלים ומפקחים מהמעלה הראשונה. גאה בכם על מה שהנכם אין לי ספק שתמשיכו להצעיד את מערכת החינוך לשיאים משמעותיים ואיכותיים נוספים. אוהבת אתכם. מעריכה ומוקירה כל אחד ואחת מכם. נורית"

דנינו היא הבכירה השישית בעירייה שמגישה את התפטרותה בשלושת החודשים האחרונים. מאז חודש דצמבר, התפטרו מתפקידם ראש מינהלת העסקים, מנכ"לית העירייה, מנהלת אגף משאבי אנוש, ראש מינהל הנדסה וראש אגף חזות העיר.

מקורבים מוסרים כי התפטרותה של דנינו היא על רקע "מערכת יחסים עם הממונים שלה שמבוססת על אי אמון, חוסר גיבוי ונטרול סמכויות". מקורבת נוספת מספרת כי ההתפטרות היא על רקע התחלת מדיניות של קבלת החלטות פוליטיות באגף החינוך בעירייה על פני החלטות מקצועיות.

בתגובה להתפטרות דנינו, ראש העיר, חיים ברוידא מסר: "קיבלתי הבוקר את הודעתה של נורית דנינו על החלטתה לפרוש מתפקידה כראש מנהל החינוך בעירייה תפקיד אותו מילאה במסירות ובמקצועיות בחמש השנים האחרונות, שחברו לשנים של עבודה מבורכת במנהל החינוך. אני מודה לה מקרב לבי על תרומתה הרבה למערכת החינוך בעיר ועל הובלת העיר למצוינות בחינוך ואף לזכייה בפרס החינוך הארצי, ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר