בית האבות "עמל בשרון", צילום עמל בשרון
בית האבות "עמל בשרון", צילום עמל בשרון

22 דיירים בבית אבות ברעננה נמצאו חולים בקורונה

בעקבות בדיקות נרחבות בבית האבות "עמל בשרון", במסגרתן נבדקו מעל 500 דיירים, כ-22 מהם נמצאו חולים. מבית האבות נמסר כי כל החולים נמצאים בבידוד במחלקה אחת, וכי הם כולם חשים בטוב

פורסם בתאריך: 12.4.20 08:21

22 דיירים בבית האבות "עמל בשרון" נמצאו חולים בנגיף הקורונה, כך נמסר מרשת "עמל" היום, לאחר שהתקבלו היום בבוקר תוצאות הבדיקות של דיירי בית האבות. ביום רביעי האחרון, חובשי מד"א היו במקום, במסגרת מבצע רחב של בדיקות בבתי אבות ברחבי הארץ, ובדקו 170 אנשי צוות ו-512 דיירים. כאמור, מתוכם 22 נמצאו חולים בנגיף.

בבית האבות מבהירים כי 22 הדיירים שנמצאו חולים נמצאים כעת במחלקה מבודדת, שהוקמה בעזרת הדרכת הצוות הרפואי בבית החולים "תל השומר". כמו כן, אנשי הצוות שבאו במגע עם הדיירים, נמצאים חלקם בבידוד ביתי, וחלקם במחלקה המבודדת.

"תגברנו את הצוות המקצועי, וכולנו עובדים ביחד למען שמירה על בריאות יקיריכם", כתבה גלית גז, מנהלת רשת "עמל" בהודעה למשפחות הדיירים בבית האבות, "אנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות, ובנוסף מקבלים ליווי מקצועי מהצוות הבכיר של ביה"ח תל השומר, שאיתו יש לנו שיתופי פעולה לאורך השנה. אנו יודעים שחלקיכם מודאג. אנחנו פה בשבילכם ומבטיחים לכם שאנחנו עושים הכל למען בריאות יקיריכם".

מרשת עמל נמסר כי 22 הדיירים שאובחנו כחולי קורונה מאומתים מרגישים טוב, ולא מראים תסמינים קליניים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר