צילום אילוסטרציה ניר קידר

סכין בגב וקרעים בכליה: מטופל דקר מטופל אחר במוסד שיקומי

האירוע היה במוסד השיקומי קרית שלמה בחרוצים, על רקע סכסוך בין שני מטופלים. הקורבן אושפז בבית החולים מאיר עם פצעים בגבו, קרעים בכליה וחתכים בפלג גופו העליון. החשוד בדקירה הוא בן 62 

פורסם בתאריך: 2.8.20 19:09

כתב אישום הוגש נגד גבר שתקף ופצע אחר על רקע סכסוך במוסד השיקומי קרית שלמה שנמצא בכפר חרוצים בשרון. ביום 25.7.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על דקירת גבר במוסד שיקומי באזור השרון. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי שני מטופלים במוסד קיללו זה את זה. בעקבות הסכסוך, החשוד הלך לחדרו, נטל סכין באורך 20 ס"מ וחזר אל המתלונן שישב בחצר ביה"ח, כשהוא אוחז בידיו בסכין ובאבן ודקר את המתלונן בגבו. גם כשהמתלונן ניסה להתחמק מהחשוד, החשוד המשיך לחתוך את המתלונן בסכין וגרם לו לחתכים רבים בפלג גופו העליון, בגבו, בידו, בפניו ובאוזנו.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן שאושפז בבית החולים מאיר פצעים בגבו, קרעים בכליה וחתכים בפלג גופו העליון. החשוד, בן 62, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והבוקר (ראשון) מוגש נגדו כתב אישום בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה. יחד עם כתב האישום בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר