בניין המועצה האיזורית דרום השרון מואר באדום

במחאה על רצח דיאנה רז: בניין מועצת דרום השרון יואר באדום, העבודה תופסק

ראש המועצה אושרת גני גונן, תקיים שיחה מיוחדת עם העובדים. בשלישי בערב תתקיים בזום עצרת הזדהות עם המאבק נגד אלימות כלפי נשים, שבמרכזה תעמוד הרצאתו של ניר אלימלך, אחיה של ענת ז"ל שנרצחה בידי בן זוגה

פורסם בתאריך: 8.2.21 09:38

בעקבות הרצח המזעזע של דיאנה רז על ידי בעלה, החליטה ראש המועצה האזורית דרום השרון, אושרת גני גונן, על מספר פעולות להגברת המודעות. כאות מחאה והזדהות בניין המועצה יואר בימים הקרובים בצבע אדום. היום (שני) תיפסק בשעה עשר וחצי בבוקר כל פעילות המועצה וגני גונן תקיים שיחה מיוחדת עם העובדים והעובדות. במהלך המפגש תשתלבנה נציגות "רוח נשית", עמותה שפועלת נגד אלימות ומפעילה מגוון תכניות אשר מטרתן השגת עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. הן ישוחחו על נורות אזהרה שנדלקות ועל סוגי אלימות שונים.

דיאנה רז ז"ל, מתוך עמוד הפייסבוק

מחר בערב (שלישי) ביום שלישי בערב תקיים המועצה עצרת הזדהות וירטואלית בהשתתפות ניר אלימלך, אחיה של ענת ז"ל, שנרצחה בשנת 1997 על ידי בן זוגה. בהרצאתו של אלימלך "חיה בתוכי" הוא מבקש לדון בשאלות הכואבות: איך הופך גבר נורמטיבי לרוצח? מהם המאפיינים של מעגל האלימות? וזאת תוך הצגת שאלות ופתרונות לאלימות כלפי נשים. לינק להרצאה יפורסם בדף הפייסבוק של המועצה.

עצרת הזדהות דרום השרון

גני גונן אמרה: "עוד אחת מאיתנו שנרצחה על ידי בן זוגה ומצטרפת לסטטיסטיקה הבלתי נתפסת, אנחנו נצעק חזק בתקווה שדיאנה רז תוכל לשמוע את זעקתנו, כמה הנשמה כואבת את הרצח המקומם ומיותר. אישה צעירה, אמא לארבעה ילדים. לכאורה הכל נראה מושלם כלפי חוץ, שוב החיים שמשתקפים בפייסבוק וברשתות החברתיות אינם תמונת המסך של החיים עצמם. לה כבר לא כואב, עבורה המסע הסתיים. חייבים לשים לזה סוף!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר