תאונת אופנוע בכביש 531, תיעוד מבצעי מד"א
תאונת אופנוע בכביש 531, תיעוד מבצעי מד"א

נלכד מתחת לרכב: רוכב אופנוע נהרג בתאונה בכביש 531

התאונה אירעה סמוך למחלף שמריהו מזרח. המשטרה עיכבה חקירה את נהג הרכב, תושב השרון

פורסם בתאריך: 27.11.22 15:11

רוכב אופנוע כבן 45, נהרג היום בתאונת דרכים קטלנית בכביש 531 סמוך למחלף שמריהו מזרח. ההרוג הוא תושב השרון. המשטרה עכבה לחקירה נהג רכב פרטי, תושב השרון בחשד למעורבות בתאונה. לצד זאת פתחו בוחני התנועה של מרחב שרון בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה, במעורבות אופנוע ורכב.  בוחני התנועה אוספים מצאים בזירה.

רוני סלע, ראש סניף מישור החוף באיחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 10:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 531 סמוך לכפר שמריהו. חובשים ופראמדיקים דיווחו על רוכב אופנוע כבן 45 ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו".

 

חובש רפואת חירום במד"א, ניר קיסר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב. בעזרת עוברי אורח והחובשים של מד"א שהגיעו למקום הרמנו את האוטו עם הידיים שלנו על מנת לחלץ את הפצוע שהיה לכוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר