שי קארון ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
שי קארון ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אבל כבד על מותה של שי קארון בת ה-19, בוגרת אוסטרובסקי, שנהרגה בתאונה

משפחתה של שי ז"ל עלתה מבלגיה כדי שהילדים ישרתו בצה"ל. דודה, יואב אברג'יל: "היו לה הרבה תכניות, זאת אבדה גדולה". מנהל אוסטרובסקי, שי שטרן: "זה אובדן בלתי נתפס, שי הייתה מהדמויות הבולטות בשכבה"

פורסם בתאריך: 27.12.22 09:17

ביום שני הובאה למנוחות החיילת, סמלת שי רחל קארון בת ה-19, תושבת קרית שמונה, ובעבר הלא רחוק תושבת רעננה. שי ז"ל היא בוגרת תיכון אוסטרובסקי. היא נהרגה בשבת בצהריים בכביש 90, סמוך לאגמון החולה. בני משפחה וחבריה של קארון התקשו לעכל את הבשורה הקשה על מותה של הצעירה החייכנית שכל עתידה היה עוד לפניה. היא נקברה בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרית שמונה.

דיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן בשעה 13:43. בדיווח דובר על תאונה שאירעה בין שני כלי רכב, כאשר הרכב בו הייתה קארון התנגש בעוצמה בגדר הבטיחות והיא נלכדה בתוכו. לאחר פעולות חילוץ וניסיונות החייאה נאלצו למרבה הצער הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותה, לאחר שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב השני, גבר בן 59 שנפצע בתאונה, פונה באמבולנס מד"א במצב קל לבית החולים זיו עם חבלה בחזה.

"המשפחה עלתה לארץ מבלגיה לפני שש שנים", סיפר דודה של קארון, יואב אברג'יל. "הם עלו לארץ מתוך רצון שהילדים יבואו להתגייס ולתרום למדינה. האבא הוא פטריוט ציוני, התנדב בכיתת כוננות של המשמר האזרחי באזור נתניה ועד עכשיו הוא ממשיך להתנדב. הם גרו כמה שנים ברעננה ולאחרונה עברו לגור בקרית שמונה. שי שירתה כמפקדת בקורס טכנאי מטוסי קרב מתקדמים בבסיס הטכני בחיפה. היא הייתה צריכה לקבל תפקיד של מפקדת קורס. לפני קבלת התפקיד החדש היא יצאה לחופשה קצרה וקבעה עם חבר לראות ציפורים באגמון בעמק החולה. מסיבות לא ברורות, כשהיא פנתה שמאלה, היא לא ראתה את הרכב שבא ממול והוא התנגש בה. היא נהרגה במקום".

 

 

 

אברג'יל ממשיך ואומר בכאב עצום: "אנחנו לא מצליחים לעכל את זה. שי הייתה בחורה שמחה וחייכנית. היו לה הרבה שאיפות, שאת חלקן היא הצליחה להגשים, אבל היו לה עוד הרבה תכניות. היא הייתה מאוד מוכשרת, תכננה ללמוד בעתיד לימודי אלקטרוניקה. זאת ממש אבדה גדולה. יש לה אחות אחת, בת 16, והיא הייתה בדיוק בחופשה בתאילנד ושם היא קיבלה את הבשורה. חיכינו שהם יחזרו לארץ ולכן ההלוויה התעכבה. זה ממש קשה, כואב הלב".

קארון, כאמור, למדה בתיכון אוסטרובסקי. השבוע ספד לה מנהל התיכון, שי שטרן, בשם התיכון כולו: "שי קארון ז"ל, שנהרגה בשבת האחרונה בתאונת דרכים קטלנית בצפון, סיימה את לימודיה בתיכון אוסטרובסקי לפני כשנה וחצי. שי נהרגה בהיותה בחופשה משירותה הצבאי. האובדן של שי בלתי נתפס! שי, שהייתה מהדמויות הבולטות בשכבה שלה, תמיד עם חיוך קורן על פניה, זכורה לכולנו כתלמידה טובה מאוד, כזו שכיף ללמד, ללמוד ולהיות במחיצתה. שי הייתה נערה אהובה על כל מי שנכח בסביבתה. משפחת תיכון אוסטרובסקי משתתפת בצערה העמוק של המשפחה וכואבת את כאבה.יהי זכרה ברוך".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר