בולען הרחוב הגנים בהוד השרון, צילום משטרת ישראל
בולען הרחוב הגנים בהוד השרון, צילום משטרת ישראל

רכב נפל לתוך בולען גדול שנפער בכביש. הסיבה: פיצוץ בצינור תת קרקעי | צפו בחילוץ

הבולען נפער ברחוב הגנים בהוד השרון. למרבה המזל לא היו נפגעים, רכב שנפל לתוך הבולען ניזוק. המשטרה ביצעה שינויים בהסדרי התנועה. העירייה: הסיבה היא ככל הנראה פיצוץ צינור מים בקוטר 12 צול מתחת לכביש

פורסם בתאריך: 14.1.23 10:09

בולען גדול נפער הבוקר ברחוב הגנים בהוד השרון. המשטרה מבצעת הבוקר שינויים בהסדרי התנועה בהוד השרון למען בטחון משתמשי הדרך, בשל הבולען שנפער בכביש ככל הנראה מתקלה בתשתית המים התת קרקעית. מהמשטרה נמסר עוד כי כל הנראה מדובר בכשל בצינור מים תת קרקעי.

בתום סריקות, לא אותרו בשלב זה מוקדי קריסה נוספים בכביש, כאשר במקום נמצא רכב אחד שניזוק, ללא נפגעים. גורמי הנדסה וגורמי העירייה זומנו להמשך טיפול, במטרה להשיב את התנועה לסדרה בהקדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, אמר: "צוותים משולבים של הביטחון העירוני, מנהל הנדסה, תאגיד המים והמשטרה מטפלים באירוע קריסת הכביש ברחוב הגנים. האירוע יתוחקר במלואו כדי לראות מה ניתן ללמוד ממנו – כרגע נראה כי פיצוץ צינור מים בקוטר 12 צול מתחת לכביש הביא לתזוזות של המצעים הכבושים מתחת לאספלט ושל האדמה תחתם וכתוצאה מכך לקריסה של האספלט. האזור תחום ומגודר, אין נפגעים נגרם נזק לרכב אחד ולתשתית הכביש. נמשיך לעדכן ככל שיעלה הצורך. למשפחות שמושפעות מהאירוע בקרבת הרחוב ניתן לפנות בכל דבר ועניין ישירות אלי בוואטס אפ 0505127756 או דרך המוקד העירוני.

מ"מיה", חברת המים של הוד השרון, נמסר: "בהמשך לבדיקה וטיפול ראשוני של צוות ״מיה״ וצוות ההנדסה של עיריית הוד השרון, יבוצעו עבודות לתיקון הצינור הראשי ולכיסוי הבור שנוצר. במסגרת העבודות, תבוצע חשיפה נוספת באזור כדי לשלול בורות נוספים. במהלך העבודות תימשך אספקת המים לתושבות ולתושבים באזור זה כסדרה, כפי שגם היה מתחילת האירוע. צפי לביצוע העבודות הוא כשלושה ימים. מיקום האתר נסגר לתנועה ולמעבר מטעמי בטיחות. התושבות והתושבים מתבקשים להישמע להוראות התנועה במקום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר