הסטודנטים למשפטים בקליניקה לשלטון מקומי באוניברסיטת רייכמן. צילום פרטי
הסטודנטים למשפטים בקליניקה לשלטון מקומי באוניברסיטת רייכמן. צילום פרטי

הסטודנטים מהקליניקה של רייכמן מבטיחים: "נדאג שלא תשלמו סתם ארנונה"

אם נתקלתם בבעיית מיסים מול הרשות המקומית, תוכלו להיעזר בקליניקה לסיוע משפטי של סטודנטים מאוניברסיטת רייכמן בסיוע משרד עורכי דין גדול. "לאזרחים בישראל מגיע לדעת מה הזכויות שלהם", אומרת בל יניב

פורסם בתאריך: 25.5.23 10:27

נתקלתם בסוגיית תשלום ארנונה מול הרשות המקומית וזקוקים לייעוץ משפטי? מעתה תוכלו לקבל את העזרה הזאת ללא תשלום על ידי הקליניקה לשלטון מקומי של אוניברסיטת רייכמן. הקליניקה המופעלת על ידי סטודנטים מהאוניברסיטה פועלת בשיתוף משרד עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'. היא מנוהלת על ידי מנהלת תחום המיסוי המוניציפלי במשרד, עו"ד אביטל-אסף.

בקליניקה לסיוע וייעוץ משפטי חינם בנושא חיובי תשלומי ארנונה מול רשויות שלטוניות פעילים גם 16 סטודנטים למשפטים באוניברסיטת רייכמן בהרצליה. הם יעזרו לכם בסיוע וייעוץ משפטי חינמי לנישומים מול העיריות, כולל הגשת השגות, הגעה לועדות ערר וכו.

"אני מרגישה שליחות לדאוג שהפעילות שלנו תגיע לכמה שיותר אנשים שזקוקים לסיוע המשמעותי שאנו נותנים", אומרת בל יניב, סטודנטית שנה שלישית למשפטים באוניברסיטת רייכמן ואחראית השיווק של הקליניקה. "הלמידה המעשירה מדי שבוע על עולם המס בישראל ובפרט אופן חיובי הארנונה, תרמו לי אישית המון בחיי האישיים ואני דואגת להעביר את המידע המהותי הזה לקרוביי. לאזרחים בישראל מגיע לדעת מה הזכויות שלהם, ואנחנו כאן לדאוג שלא תשלמו סתם ארנונה. אני שמחה ומודה על לקיחת חלק בקליניקה כה מעשירה ומשמעותית, ועל הזכות להעניק סיוע בהתנדבות לכל הזקוקים לכך".

הקליניקה עוסקת ביחסים המורכבים שבין הנישומים ובין השלטון המקומי, בהיבט תשלומי החובה המושתים על ידי הרשות. בכלל זה עוסקת הקליניקה במגוון תחומים, לרבות חיובי הארנונה, אגרות והיטלי הפיתוח, השונות ביניהם, חקיקת ההקפאה החלה בתחום, דרכי התנגדות הנישום וכיו"ב. הקליניקה מעניקה מענה למגוון רחב של נישומים, לרבות ביחס לבתי מגורים, עסקים שונים, חנויות, בתי כלבו, מספרות, מסעדות, בתי מלאכה, תעשייה, חברות סטארט-אפ וכיו"ב.

כאמור, השירות בקליניקה ניתן על ידי סטודנטים למשפטים מאוניברסיטת רייכמן, משנה ב' ומעלה, שישמחו לעזור לכם בכל הקשור להליכי הפחתת חיובי המס וייצוג בפני ועדות הערר השונות. הקליניקה מעניקה שירות לכל חייב בארנונה, אם זה בעל הנכס, דייר, בעל עסק, לרבות זכאים להנחה או פטור מארנונה לחיילים בודדים, עולים חדשים, בעלי מוגבלויות, בתי תוכנה ומפעלים עתירי ידע ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


הסטודנטים פועלים במספר מישורים על מנת לסייע לנישומים בהתנהלות מול הרשויות, כגון: מתן ייעוץ וסיוע משפטי פרטני ללא תשלום למחזיקי נכסים מול הרשויות, סיוע בהפחתת חיובי המס, לרבות התמודדות מול שומות יזומות מצד הרשות, כתיבת השגות, כתיבת כתבי ערר, הופעה וייצוג בפני ועדות הערר השונות, כתיבת ערעורים ועתירות מנהליות בפני ערכאות משפטיות, ניהול הליכי משא ומתן לפשרה וכתיבת הסכמי פשרה, הגשת תובענות ייצוגיות ותביעות השבה, הגשת התנגדויות וכתבי עמדה למשרד הפנים, עבודה מחקרית בסוגיות שונות העולות בתחום, קידום מדיניות ותיקוני חקיקה הקשורים בצווים המקומיים באמצעות כתיבת ניירות עמדה וקידומם באמצעות הרגולטורים הרלבנטיים.

לאה אדידה, סטודנטית שפעילה בקליניקה, מספרת: "בתור עולה חדשה, כשעלינו ארצה יחד עם משפחתי, לא היכרנו את הזכויות וההנחות המגיעות לנו כעולים חדשים. היום בתור סטודנטית בקליניקה לשלטון מקומי אני רוצה לעזור לאנשים שנתקלים בבעיית ארנונה, לאפשר להם להכיר את הזכויות המגיעות להם ולעזור להם להתמודד במצב כזה מול הרשויות".

לקבלת סיוע, ניתן לפנות במייל: [email protected]

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר