בית הספר רמז. צילום עזרא לוי
בית הספר רמז. צילום עזרא לוי

תוכנית חדשה ברמז מאפשרת לתלמידים להפיג את הלחץ באמצעות משחקים

במסגרת התוכנית החדשה "רגע של הפוגה", יוצאים התלמידים לפעילות ספורטיבית יזומה בזמן השיעורים, כדי לאפשר להם למידה טובה יותר

פורסם בתאריך: 18.12.17 18:54

מיזם חדש בבית הספר היסודי רמז בכפר סבא מאפשר לתלמידי כיתות א' ו-ב' בבית הספר להפיג את הלחץ בזמן השיעורים באמצעות פעילות ספורטיבית. בהודעה של העירייה נמסר כי מטרת התוכנית החדשה, "רגע של הפוגה" שמה, "לאפשר לילדים חופש להתפתחות אישית ולהפגת השגרה ולחציה". רגע של הפוגה מתקיים בכיתות א' ו-ב' שלוש פעמים בשבוע במסגרת מערכת שעות מסודרת ומתוכננת מראש, ובמהלך זמן השיעורים. הילדים בוחרים באיזה אביזר לשחק ומה לעשות בזמן זה.

"בית הספר רמז החל ביוזמה זו מאחר והוא מקדם את נושאי הבריאות והחינוך הגופני. לטובת השגת היעד מתקיים זמן הפוגה במהלך השיעור להעלאת המועדות ליתרונות בפעילות גופנית, להשגת למידה פעילה יותר", מסרה העירייה, "הרציונל הוא שזמן הפוגה מזמן לילדים מגוון פעילויות חווייתיות ומהנות מעולמם, ומאפשר להם הפוגה זמנית מהלמידה הפורמלית. הפעילות המדוברת מתקיימת בתחנות מגוונות, שמאפשרות לילדים התנסות מגוונת ויקדמו את שיתוף הפעולה ביניהם".

 

גלית פרדינרו, מנהלת בית הספר: "אנו כצוות בית הספר מאמינים שיש צורך לפתוח צוהר הזדמנויות לילדים שפעילות ספורטיבית בחצר בית הספר מסייעת בקידום תחושה של הצלחה. כמו כן, היא תורמת לפיתוח ולהעצמת הפרט בהיבט הרגשי ובהיבט החברתי, ובהענקת תחושת ביטחון ושייכות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר