מועצת הנוער. (מימין) חוה הייטי אלל, עדי אלוני, ליאון עיוואן, גל רבינוביץ, גאיה שבת, מאי דקל ומוני יורדונוב
מועצת הנוער. (מימין) חוה הייטי אלל, עדי אלוני, ליאון עיוואן, גל רבינוביץ, גאיה שבת, מאי דקל ומוני יורדונוב

קשר דיגיטלי ויותר מסיבות: החזון של חברי מועצת הנוער החדשים

שישה חברים במועצת הנוער של כפר סבא נבחרו לתפקידים במזכירות המועצה. הנה מה שהם מתכננים השנה לבני הנוער בעיר

פורסם בתאריך: 24.12.17 18:29

שישה בני נוער, תלמידים בבתי הספר התיכונים בכפר סבא, נבחרו בחודש שעבר לתפקידים השונים במזכירות מועצת הנוער ה־27 של כפר סבא. גל רבינוביץ' (יו"ר), ליאון עיואן (סגנית היו"ר), גאיה שבת (מרכזת ערכים וחוקה), עדי אלוני (מרכזת תרבות פנאי ואירועים), מאי דקל (דוברת) ומוני יורדנוב (מזכ"ל) אמורים להוביל את המועצה לשנה מלאת עשיית ופעילות לטובת בני הנוער הכפר סבאים.

במועצת הנוער העירונית לוקחים חלק בין 120-90 בני נוער, שבחרו את ששת חברי מזכירות המועצה בהליך בחירות מסודר ודמוקרטי. על כל תפקיד התמודדו בין חמישה לשישה בני נוער. מועצת הנוער העירונית בכפר סבא מורכבת מנציגים ופעילים נבחרים ממועצות התלמידים הבית ספריות העל יסודיות, ונציגים ממסגרות נוער שונות בעיר כמו תנועות נוער וגופים התנדבותיים שונים הפועלים בעיר. במהלך השנה המועצה דנה בנושאים שעל סדר יומם של בני הנוער בעיר, ופועלת למען הנוער ועל מנת לקדמו אל מול הגופים והארגונים השונים, בעיקר מול העירייה. את פעילות המועצה מאגדת מחלקת נוער, צעירים וקהילה שבאגף רווחה, קהילה ונוער בעיריית כפר סבא. מנחת המועצה היא חוה הייטי אלל, מנהלת מדור הדרכה ומנהיגות צעירה באגף.

יושב הראש, גל רבינוביץ'. תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הדמוקרטי, במגמת פיזיקה. "אני רוצה לאפשר יותר תעסוקה הוגנת לבני נוער בקיץ ובחופשות, לקדם את תרבות הפנאי של הנוער ולהדק את הקשר בינינו לבין אוכלוסיות שונות ומגוונות בעיר. המועצה תופסת חלק נכבד מהחיים שלי ואני רוצה לקדם אותה למקומות חדשים שעוד לא נגענו בהם".

סגנית היו"ר, ליאון עיואן. תלמידת כיתה י"א בתיכון גלילי. "אחרי שנבחרתי ויש לי מקום בו אני יכולה להוביל יותר, אני רוצה להקשיב יותר לקולו של הנוער בעיר, לעסוק ממש סביב הנוער מהפרטים הקטנים ביותר לגדולים ביותר. הכוונה ליצור פעילויות באמצע שבוע, מקומות להיות בהם בערבי שישי ודברים חדשים שחסרים לדעת הנוער בעיר. אני רוצה להביא לתודעה של הנערים שההתנדבות ש'מחייבים' לעשות לא כזאת נוראית ואפילו כיפית וטובה. אני רוצה גם להיות כתף תומכת לכל מי שצריך".

 

מרכזת ערכים וחוקה, גאיה שבת. תלמידת כיתה י"א בתיכון גלילי, במגמה מדעית. "לקחתי על עצמי השנה את התפקיד הזה כי רציתי בנוסף לעשות יותר וכבר עכשיו אני עובדת על חודש נתינה מנוער לנוער, שזהו חודש שבו בני נוער יעזרו אחד לשני, כמו למשל באמצעות ביקורים בבתי חולים, עזרה בלימודים לילדים שמתקשים, יום כיף לילדים עם מוגבלויות ואירועים נוספים לטובת הנוער".
מרכזת תרבות פנאי ואירועים, עדי אלוני. תלמידת כיתה י"א בתיכון הרצוג, במגמה מדעית. "חשוב לי להתמקד השנה בנוער, בצרכים שלנו לפנאי וכן גם לכיף. חשוב לי השנה לארגן אירוע יחד עם חיילים ולעורר מודעות בקרב בני הנוער לחשיבותו של צה"ל. אני רוצה גם להעלות את המודעות בקרב בני הנוער על זכויות שיש להם כשעולות בעיות בבתי ספר, הייתי רוצה להוביל כמובן עוד מסיבות בעיר לנוער, ולא רק בקיץ".

הדוברת, מאי דקל. תלמידת כיתה י' בתיכון אורט שפירא, במגמת מדיה ופרסום. "חשוב לי להעלות בקרב הנוער את המודעות לגבי המועצה. רצוי ואפילו חובה שכל בני הנוער יידעו מי אנחנו ויראה שאנחנו פעילים במשך כל השנה. לדאוג ליותר יחסי ציבור, גם כדי שבעיר תהיה מודעות לעשרות בני הנוער שפועלים למען החברה".

המזכ"ל, מוני יורדנוב. תלמיד כיתה י' בתיכון גלילי, במגמה מדעית רב תחומית. "אני מתכוון להמיר את העברת הקשר של המועצה לדרך דיגיטלית, מהירה ואפקטיבית יותר. בנוסף, אני רוצה להוציא לפועל סמינר מועצתי שיתרום לגיבוש ועבודת הצוות שלנו בתוך המועצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר