אשכול פיס. צילום עזרא לוי
אשכול פיס. צילום עזרא לוי

אתם אמנים צעירים? העירייה מזמינה אתכם להשתתף בתערוכה ל-70 שנה לישראל

התערוכה מיועדת לאמנים צעירים, תלמידי כיתות ז'-י"ב, והיא תוצג באפריל ובמאי בשנה הבאה. מועמדות ניתן להגיש עד 15 בינואר

פורסם בתאריך: 27.12.17 09:25

המרכז הקהילתי אשכול פיס בכפר סבא, בשיתוף המורה לאמנות בחטיבת הביניים אלון ואוצרת האמנות אביטל כץ, מזמין את תלמידי החטיבות העליונות בעיר (כיתות ז'-י"ב) להגיש עבודות אמנות לתערוכה בנושא: "מדינה צעירה בת 70 שנה, בין תש"ח לתשע"ח".

היצירות יוצגו בתערוכה במהלך החודשים אפריל-מאי 2018, תערוכה שתהיה חלק מחגיגות ה-70 לישראל. כל תלמיד או תלמידה המעוניינים להגיש את עבודותיהם לתערוכה נדרשים להגיש סקיצה ותיאור כתוב שכולל כותרת, שם היוצר ופרטי בית הספר עד לתאריך 15 בינואר 2018. העבודה יכולה להיות במגוון טכניקות אמנותיות, כמו ציור, רישום, עיצוב כרזה, פיסול, יצירת מיצב או קטע וידאו.

לאחר הגשת הבקשה יתקיים מפגש אמנים שיכלול שיח והכנות לקראת התערוכה. בהמשך יהיה על התלמידים להגיש את היצירות המוכנות ולהביאם אל אשכול הפיס. בהמשך יתקיים ערב פתיחה חגיגי לתערוכה, שיכלול ברכות, כיבוד, וסיור של התלמידים ובני משפחותיהם בין היצירות המוצגות. התלמידים שיציגו את עבודותיהם בתערוכה יקבלו תעודת הוקרה, והעבודות המצטיינות יזכו את האמנים בפרס.

 

 

כץ: "מטרת התערוכה לתת לתלמידים במה להציג את עבודותיהם, כדי שתושבי העיר יוכלו להיחשף אליהן. הרעיון נולד מתוך תערוכות אמנות של תלמידים שמשכו את תשומת ליבי לכך שיש לתלמידים מה להציע ורק צריך להעניק להם את המקום. באשכול הפיס מבקרים תושבים רבים והוא מהווה את החלל המתאים ביותר לתערוכה מעין זו. אני מזמינה את התלמידים להגיש את עבודותיהם".

להגשת מועמדות יש לשלוח את הפרטים למייל [email protected].

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר