מכללת בית ברל. צילום אריאל שליט
מכללת בית ברל. צילום אריאל שליט

קורס ייחודי בבית ברל: טיפול בהפרעות קשב וריכוז באמצעות גינון

בין הפרויקטים שיזמו בוגרי הקורס החדש: ערוגת צמחי בר נדירים לילדים צעירים, שבשבת משאלות לילדים בעלי קשיי למידה, קקטוסים וסוקולנטים לנוער בסיכון

פורסם בתאריך: 19.3.18 19:50

קורס חדש שנפתח במכללת בית ברל מכשיר סטודנטים לטיפול באוכלוסיות הסובלות מהפרעות קשב וריכוז וקשיי התנהגות באמצעות גינון טיפולי. את הקורס הייחודי מעבירה ד"ר ענת מדמוני, ובין הפרויקטים של הסטודנטים שסיימו השנה את הקורס היו למשל ערוגה מוגבהת מושכת פרפרים המותאמת לעבודה עם ילדים בעלי הפרעות ריכוז וקשב, ערוגה של צמחי בר נדירים המיועדת לילדים צעירים, שבשבת משאלות המיועדת לילדים בעלי קשיי למידה, תמונה של קקטוסים וסוקולנטים המיועדת לעבודה עם נוער בסיכון ועוד.

ד"ר מדמוני: "מחקרים הוכיחו בעבר את התרומה של שילוב מתודות חדשות בתחומי הטיפול השונים, בייחוד בקרב אוכלוסיית הילדים ובני הנוער. חיזוק ההבנה כי מדובר בתחום שהולך ותופס תאוצה, ובמקביל משמש ככלי משמעותי ועוצמתי לסיוע ותמיכה בתחומי החינוך והטיפול, הוליד את הצורך והרצון בקרב צוות ההוראה לפתיחתו של הקורס. במקביל, שאף הצוות הפדגוגי להעניק לקבוצת הסטודנטים, המורכבת רובה מעובדי משק בכפרי נוער, הזדמנות אמתית להתנסות קבוצתית, מעשית –חווייתית מתחום הגינון הטיפולי, תוך לימוד עקרונותיו הבסיסיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורן

    חבל שלא מצויין בדיוק איך זה מתנהל ואיך הגינון משפיע, באיזו תדירות צבריך לבצע משימות גינון וכו'

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר