צילום אילוסטרציה

השעות, המחיר והביקורת: כל הפרטים על קייטנות אוגוסט בגני הילדים בכפר סבא

50 גננות הסכימו להפעיל קייטנות בגנים בשבועיים הראשונים של אוגוסט. אליהן יצטרפו שלושה מפעילים חיצוניים. וכמה זה יעלה?

פורסם בתאריך: 4.6.18 17:52

ועד הורי גני הילדים בכפר סבא דורש מהעירייה לקחת על עצמה בקיץ הבא את ארגון קייטנות חודש אוגוסט בגנים בעיר. זאת על רקע הודעת העירייה היום, לפיה כ-50 גננות נענו לקול הקורא שפרסמה העירייה והסכימו להפעיל את הקייטנות בשבועיים הראשונים של החודש. בגנים שבהם הגננות לא יפעילו קייטנה אבל יהיה ביקוש בקרב ההורים, יעבירו את הקייטנות מפעילים חיצוניים.

"נברך על חצי הכוס המלאה, ונקווה שהעירייה תמשיך ותיקח אחריות על הפעלת הקייטנות מא' ועד ת'", אומרים ראשי הוועד ערן ורנר ואורה דוד מרגלית, "עמדתנו היא כי קייטנות הקיץ צריכות להיות מופעלות על ידי העירייה בכל הקשור לרישום, פרסום, גבייה והתוכן הפדגוגי, כפי שקורה בערים אחרות. בנוסף יש חשיבות רבה שהקייטנה תופעל על ידי צוות הגן. נמשיך לפעול כדי שהלקחים ייושמו בשנה הבאה, ועד שיהיו לנו מסגרות קיץ לתפארת".

כאמור, הבוקר פרסמה העירייה כי 50 גננות נענו לקול הקורא להפעיל קייטנות בגנים ונבחרו שלושה מפעילים חיצוניים: חברת ינוקא, שני ניסן (coolanoo-fun) ורן רחימאזה. בנוסף, 12 גננות מהגנים המופעלים על ידי החברה לתרבות ופנאי הביעו אף הן נכונות להפעלת הקייטנות. "יש לציין כי הקייטנות יפתחו בהתאם לביקוש ההורים, כשגננות יפעילו את הקייטנות בגנים בהן הן עובדות ואת השאר יפעילו המפעילים החיצוניים", מסבירים בעירייה.

הקייטנות יפעלו בין התאריכים 14-1 באוגוסט, בשעות 7:30- 16:00 ובעלות של 1,450 שקלים. את הרישום ינהלו הגננות האחריות על הקייטנות ישירות אל מול ההורים, כולל פרסום מועדי הרישום להורי הגן. הרישום לקייטנות שיופעלו על ידי המפעילים החיצוניים יתבצע מול המפעילים, שבאחריותם גם השיווק והפרסום לקייטנה.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

 

בעירייה מדגישים כי דרשו מהמפעילים להציג את כלל האישורים הנדרשים לקיום פעילות, ובין השאר אישור ממשרד החינוך, רישיון עסק, ביטוח לפי הנחיות הממונה על הביטוח בעירייה וקבלת אישור מקצין הביטחון העירוני. כמו כן, העירייה תעקוב אחר המפעילים שייבחרו ותוודא כי שלום הילדים, ביטחונם ובריאותם נשמרים.

ראש העיר בפועל, צביקה צרפתי, אמר: "עיריית כפר סבא פועלת רבות על מנת להיטיב עם ההורים וילדי הגנים בעיר, ובחרה להפעיל את קייטנות אוגוסט בפורמט הנהוג מזה שנים. אני שמח כי ההיענות הייתה גבוהה. מאחל לכל הילדים חופשת קיץ נעימה והנאה רבה מהקייטנות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר