מכללת בית ברל
מכללת בית ברל

בית ברל | הפתרון האידיאלי להסבה לתחום ההוראה

בשנים האחרונות, תחום ההוראה הפך להיות מגוון יותר. מכללת בית ברל בחרה להתמקד בתחום ולהציע את האריזה המושלמת למי שמחפש להיכנס לעולם החינוך

פורסם בתאריך: 1.8.18 22:38

מחפשים את הדרך הבטוחה להשתלב בהצלחה במערכת החינוך? איגדנו עבורכם מקבץ שאלות ותשובות לקראת הצעד המשמעותי הבא שלכם

למה?
הסיבות האישיות שבגללן אנשים בוחרים לעשות שינוי בקריירה ולעבור לתחום החינוך הן שונות ומגוונות. חלק מהאנשים מחפשים עבודה עם יציבות תעסוקתית, לא מעט הורים שחוו את מערכת החינוך דרך הילדים וכעת מבקשים להצטרף אליה, לשפר ולקדם אותה, ועבור לא מעט אנשים זה חלום ישן ואהוב וכעת הם מבקשים לשוב אליו ולממש את עצמם דרכו.

כמה זמן?
הלימודים להכשרת אקדמאים להוראה במכללה האקדמית בית ברל נמשכים בין שנה לשנתיים ותלויים בניסיון המקצועי והאקדמי האישי של כל מועמד.

איפה?
המכללה האקדמית בית ברל מציעה מגוון רחב של אפשרויות לאקדמאים במסלולי הסבת הוראה או לימודים לתואר שני עם תעודת הוראה.
במכללה תוכלו למצוא מגוון רחב של תכניות לימודים מעניינות ומאתגרות, ממוקדת בתכנים פדגוגיים ודידקטיים רלוונטיים להכשרה להוראה, במקביל יש דגש על התנסות מודרכת במסגרות הוראה שונות תוך ליווי, תמיכה והדרכה אישית. כל זאת ועוד מתקיים בסביבת למידה מתקדמת ומתוקשבת ושימוש בדרכי הוראה מגוונות: סדנאות, למידה מרחוק, ניתוח אירועים, שימוש באתר אינטרנט מלווה קורס ועוד.

מה אפשר ללמוד?
לימודי תעודת ההוראה מציעים מגוון רחב מאוד של אפשרויות נוספות, ביניהן: הגיל הרך, ביה"ס היסודי, חינוך מיוחד ועוד. אפשר ללמוד לתעודת הוראה במקצוע ההוראה אותו למד המועמד בתואר הראשון שלו ואפשר לנצל את הלימודים וללמוד תחום חדש לגמרי.
אצלנו במכללה האקדמית בית ברל יש מגוון רחב של מסלולים להכשרת אקדמאים להוראה וכן מגוון עצום של הטבות למלגות כך שכל אחד יכול למצוא את המסלול המתאים עבורו:

 

 

 

 

 

בעלי תואר ראשון הרוצים לעשות הסבת מקצוע להוראה
מגוון רחב של המסלולים לאקדמאים שרוצים לעשות הסבת מקצוע ולרכוש תעודת הוראה:
הכשרה להוראה בגיל הרך/ הכשרה להוראה בחינוך המיוחד/ הכשרה להוראה בבית הספר היסודי/ הכשרה להוראה בבית הספר העל-יסודי – אפשרות ללימודי ערב*/ הכשרת מורים לאנגלית/ הכשרת אקדמאים להוראת מתמטיקה בדגש על 4 ו-5 יח"ל/ הכשרת אקדמאים להוראת פיזיקה 5 יח"ל לבגרות/ הכשרה להוראת מדעי המחשב בהתמחות סייבר.

בעלי תואר ראשון הרוצים ללמוד לתואר שני ולקבל תעודת הוראה
הכירו את המסלולים החדשים והיוקרתיים של המכללה האקדמית בית ברל- מסלולי M.Teach :
תכניות ה M.Teach לביה"ס היסודי וכן העל יסודי בהוראת המדעים (כימיה וביולוגיה), בהוראת המתמטיקה ובהוראת האנגלית לבית הספר העל-יסודי הן תכניות חדשות ויוקרתיות המכשירות מורים איכותיים ומקצועיים להוראת מקצועות חשובים אלו ברמה של 5 יח"ל.

דוברי אנגלית ברמת שפת אם
הצטרפו למסלול הכשרת אקדמאים להוראת אנגלית לדוברי אנגלית בשנת לימודים אחת!. התוכנית הינה תכנית מואצת להכשרת אקדמאים דוברי אנגלית או כאלו השולטים היטב בשפה האנגלית, משך התוכנית היא שנה אחת בלבד ואפשרויות המימון וההטבות למתאימים הם עד 100% מימון מלא.

גם אתם רוצים לעשות שינוי מקצועי?
אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחינוך הדור הבא ולהצטרף לנבחרת המורים החדשים של המכללה האקדמית בית ברל.
לפרטים נוספים חייגו 9121* או היכנסו לאתר

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר