יו"ר סניף השרון בהסתדרות המורים ענת רז, צילום עזרא לוי
יו"ר סניף השרון בהסתדרות המורים ענת רז, צילום עזרא לוי

יו"ר סניף השרון בהסתדרות המורים: "המורים חווים התערבות אגרסיבית בעשייה החינוכית"

רז אמרה בוועידת החינוך של צומת השרון בכפר סבא שהורים מתערבים בנושאים כמו "מה ילמדו ומתי, היכן ילמד הילד, מי ילמד ומי ינהל"

פורסם בתאריך: 20.8.18 14:49

עובדי הוראה חווים בשנים האחרונות "התערבות אגרסיבית בעשייה החינוכית" מצד הורים. כך אמרה יו"ר סניף השרון בהסתדרות המורים ענת רז, בוועידת החינוך של צומת השרון ורשת שוקן בכפר סבא שהתקיימה היום במתחם אושילנד בעיר.

"לצערי, עובדי חינוך והוראה חווים בשנים האחרונות ביקורת לא מכבדת, התערבות בוטה ואגרסיבית בעשייה החינוכית, כמו מה ילמדו ומתי, ובהחלטות החינוכיות מינהליות כמו היכן ילמד הילד, מי ילמד ומי ינהל", אמרה רז, "זוהי חציית קו אדום, המביא לערעור יסודות החינוך האיתנים והבניית מערכות המושתתות על 'כל דאלים גבר'. גב' יפה בן דוד מזכ"לית הסתדרות המורים, ואנו – ראשי הסתדרות המורים, לא נעמוד מנגד ולא ניתן להתנהגות זו לנגוס במערכת החינוך ולפגוע בעובדיה. יש לחזק את מעמדם של עובדי החינוך וההוראה בחברה הישראלית ולהשיב את כבודם".

עוד אמרה רז: "עובד ההוראה כיום ניצב למול עידן של מהפכת מידע ולמידה משמעותית כאשר מצד אחד עובד ההוראה נדרש למצוינות, ומצד שני ההורים והחברה לעיתים, לא נותנים בו אמון. חזית נוספת איתה מתמודדים עובדי ההוראה בשנים האחרונות היא תופעת השיימינג ברשתות החברתיות. על הציבור לדעת – השיח הדבור בבית עובר כהרף עין למערכת החינוך. הורים המשמיצים ומזלזלים בעובדי החינוך ומערערים על סמכותם באוזני ילדיהם תורמים באופן ישיר להעברת השיח הלא מכבד על ידי ילדיהם אל מערכת החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר