סמל בית הספר אילן רמון על סיכת מגנט
סמל בית הספר אילן רמון על סיכת מגנט

פיילוט: מעתה ניתן לשים מגנט עם סמל בית הספר על סווטשרטים

ההסכמה בין וועד ההורים לאגף החינוך התקבלה בעקבות תלונות הורים שילדיהם מסרבים ללבוש סווטשרטים אחר הצהריים בגלל שמוטבע עליו סמל בית הספר. מסקנות הפיילוט יידונו שוב בעוד כחודשיים

פורסם בתאריך: 18.11.18 08:52

הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא הגיעה לסיכום עם אגף החינוך העירוני לפיו השנה יתקיים פיילוט בנושא התלבושת האחידה במהלכו ניתן יהיה ללכת בבית הספר עם סווטשירטים ללא סמל מודפס של בתי הספר אלא סמל מגנט.

הסיבה היא כי הורים רבים ברחבי העיר התלוננו על כך שהם רוכשים סווטשרטים שילדיהם אינם מעוניינים ללבוש אחר הצהריים למטרות אחרות בגלל שמודפס עליו סמל בית הספר. עלות מגנט שנתפס בשני צדי החולצה היא 10 שקלים. כיוון שמדובר בפיילוט בעוד כחודשיים יתקיים דיון מחודש בנושא ויוחלט אם להמשיכו או אם לאו. התלמידים יכולים להגיע עם מגנט כבר מסוף השבוע שעבר.

בהודעה שפרסם מנהל תיכון כצנלסון בכפר סבא, ד"ר טובי רוזנברג, להורים, והגיעה לידי צומת השרון, נכתב כי בתום הישיבה שהתקיימה בין הצדדים הוחלט כי "חולצת הטריקו של התלבושת תישאר עם סמל מודפס, סווטצ'רטים יהיו חלקים לחלוטין (בלי כיתוב, סימנים וכדומה) ועליהם אחת מהאפשרויות הבאות לגבי הסמל: סמל מודפס או סמל מגנט. חובה על כל התלמידים להגיע לבית הספר בתלבושת האחידה – חולצה וסווטצ'ר".

על פי ההודעה, על סיכה עם סמל, היצרנים לא מוכנים לקבל אחריות ונושא המדבקה נבחן כעת. הנהגת ההורים איתרה ספק למגנטים בעלות של 10 שקלים למגנט – בחנות "זברה" בקניון ערים.

"בעוד כחודשיים תתקיים ישיבת סטטוס בנושא ולקראת סוף שנה"ל תשע"ט יוחלט לגבי ההמשך, כותב ד"ר רוזנברג. "בכל בית ספר יתקיים תהליך בית ספרי לכתיבת קוד אתי ללבוש והופעה לבית הספר בהשתתפות: נציגי הנהלת בית הספר, התלמידים וההורים – באחריות מנהלי בתי הספר עד ל-21 בדצמבר השנה".

ד"ר רוזנברג מדגיש כי ניתן להגיע או עם סווצ'ר עם סמל מודפס או עם סמל במגנט שחייבת להיות כל הזמן על החולצה ללא אמירות "המגנט בתיק", "המגנט בכיס", "במכונת כביסה", "הכלב אכל לי" "והדודה גנבה לי". אסור להגיע עם סווצ'ר עם פסים, מעוינים, סימני מותג כאלו ואחרים. "כל תלמיד שמגיע לא לפי כללים אלו – תירשם לו הערת תלבושת", הוא מדגיש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר