בית הספר אוסשיקין. צילום עזרא לוי
בית הספר אוסשיקין. צילום עזרא לוי

תלמיד כיתה ד' שבר את האף של מורתו, מחר יושבתו הלימודים בבית הספר

מזכ"לית הסתדרות המורים הודיעה על שביתה בת שעתיים מחר בבית הספר אוסישקין לאחר שתלמיד היכה היום מורה בפניה ושבר את אפה. היא טופלה בבית החולים מאיר

פורסם בתאריך: 28.11.18 19:10

היום בבוקר התרחש אירוע אלימות חמור בבית הספר אוסישקין בכפר סבא. על פי מידע שהגיע לידי צומת השרון תלמיד כיתה ד' שביקש לשוחח עם מורתו בתום השיעור, לא היה מרוצה מתשובתה וחבט באפה ושבר אותו. היא פונתה לבית החולים מאיר וטופלה שם. מבית החולים נמסר כי היא אינה מאושפזת.

בעקבות האירוע החמור הסתדרות המורים תשבית מחר (ה') את הלימודים בבית הספר במשך שעה אחת ובמשך שעה נוספת יתקיימו שיחות בכיתות בנושא מניעת אלימות. אירוע זה מצטרף לשורה של אירועי אלימות חמורים שהתקיימו בעת האחרונה כלפי עובדי ועובדות הוראה.

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד ציינה בתגובה לאירוע: "בעיצומו של יום המורה – עובדת הוראה מקבלת מתלמיד אגרוף לפרצוף. עשרות מקרי אלימות כלפי עובדות ועובדי הוראה שהתקיימו רק בחודשים האחרונים ובממשלת ישראל שותקים. האם צריך להגיע חלילה לרצח של עובד או עובדת הוראה כדי שהמערכת תתחיל לזוז? התוכנית שהצגנו למשרד החינוך למניעת מקרי האלימות כלפי עובדי ועובדות ההוראה אומצה באופן חלקי בלבד. האירוע הקשה שהתרחש היום הוא עוד שיא בסדרה של מקרי אלימות קשים שהתרחשו בעת האחרונה. אנו נשבית את הלימודים מחר בבית הספר בכפר סבא. אני קוראת מכאן למשרד החינוך להתעשת, לקום ולעשות מעשה לפני שיהיה מאוחר מידי ונמצא את עצמנו חלילה עם קורבנות בנפש".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אוסישקין, עידית ארז: "אני יכולה לומר שאנחנו בהלם מהמקרה. אנחנו מגנים בתוקף את המעשה, מחזקים את ידי המורים ותומכים בהחלטה להשבית את המערכת לשעה כאקט של סולידריות. אני מאמינה כי זו הזדמנות של כל הורה שילדיו שואלים אותו למה הלימודים מתחילים מחר בשעה 09:00, לקיים שיח על מה חשוב לנו כהורים. שיח על הערכים בבית, על האני מאמין שלי כהורה. זה לא משהו שקורה כל יום וטוב יהיה לעסוק בנושא זה מחר. אנחנו כהורים צריכים להבהיר שאין לזה מקום ולקדש את ערך השיח המקדם. אנחנו סומכים על צוות בית הספר ועל מנהלת בית הספר כי יטפלו בעניין בצורה הנכונה והטובה ביותר עבור כולם. פרטי המקרה לא ידועים לנו עדיין במלואם ולכן אנחנו לא נגיב על התרחשות האירועים, אבל אנחנו בהחלט תומכים בהחלטה" .

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "עיריית כפר סבא רואה בחומרה כל מקרה של אלימות ומגנה התנהגות זאת. הנושא יטופל בדרכים משמעתיות וחינוכיות שיגובשו בקרב הנהלת בית הספר, אגף החינוך ומשרד החינוך. אנו מצרים על הפגיעה החמורה במורה, מאחלים לה החלמה טובה ומהירה ומקווים כי תשוב לבית הספר במהרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מורה

    יש להעביר את הילד בית ספר!!!!!! רק הרתעה כזו תהיה יעילה ההשבתות לא עושות כלום בשום מגזר.

  2. אני לומדת בבית ספר הזה ויש שמועות שאומרת שעשו את זה למורה לאנגלית שלי ושל הכיתה שלי,לנה.

    אני לומדת בבית ספר הזה ויש שמועו

  3. שולה מעפולה

    אתם עושים עכשיו שיימינג לילד בן 9 ולמשפחה שלמה.
    יש מצב שהמורה מתעללת בילד תקופה ואין לכם מושג בכלל, אל תפרסמו דברים רק של צד אחד!!!
    זו אלימות!
    אני מגנה אלימות פיזית ומילולית, עם זאת חשוב ורצוי לדעת מה היה הטריגר….

  4. עצובה

    אסור להרביץ לילדים מותר לשאר אנשים בראש וברשאנה למורים ורופאים. יללה ביתר!

  5. אנונימי

    זה קרה בבית הספר שלי והמורה של הכיתה שלי לאנגלית (בשם לנה) שברה את האף שלה.

  6. בוגר מחזור פ"ד אוסישקין כפר סבא

    אני בוגר מחזור פ"ד בבית הספר אוסישקין ואני מזועזע לשמוע שתלמיד בבית הספר הרביץ למורה! לא משנה מאיזו כיתה הגיע הילד, עצם זה שהוא הרביץ למורים זה חמור בפני עצמו! ואם השמועות ששמעתי אכן נכונות והמורה שהילד היכה היא לנה (מורה נהדרת ונחמדה! לימדה אותי אנגלית ונתנה לי שיעורים פרטניים בזמנו) אז אני מזועזע עוד יותר!!! יש לפקח על הילד!!! (הייתי מוסיף "ואף לפתוח תיק" אך החוק אומר את שלו, הילד עדיין קטין אך זאת עדיין לא סיבה למנוע הרשמה במקום כלשהו! לא מספיק רק הורדה בציון ההתנהגות בתעודה או עירוב הורים!!!).

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר