מימין: אורלי פרומן, אורית ליבוביץ ויהורם לוי. צילום אריה אברמזון
מימין: אורלי פרומן, אורית ליבוביץ ויהורם לוי. צילום אריה אברמזון

הפתעה: מנהלת מחלקת בתי ספר יסודיים תמלא את מקומה של אורלי פרומן

אורית ליבוביץ' תשמש בתפקיד עד לבחירת מנהל חדש לאגף החינוך. גורמים בעירייה אומרים כי מדובר במינוי מפתיע, שכן סגן מנהל האגף הוא מנהל המחלקה לחינוך העל יסודי, יהורם לוי

פורסם בתאריך: 8.1.19 08:24

מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך בעיריית כפר סבא, אורית ליבוביץ', תעמוד בראש אגף החינוך עד שייבחר מנהל קבוע לאגף בעוד כמה חודשים, במכרז שיצא לאחרונה. נזכיר שביום שלישי שעבר הודיעה מנהלת אגף החינוך, אורלי פרומן, על פרישתה מהתפקיד לטובת ריצה לכנסת ברשימתו של בוגי יעלון. יום למחרת כבר התפרסם המכרז לתפקיד. המכרז ייסגר ב-13 בינואר, שהם 11 יום בלבד להגיש מועמדויות לתפקיד.

גורמים בעירייה אומרים כי מדובר במינוי מפתיע, שכן סגן מנהל אגף החינוך הוא מנהל המחלקה לחינוך העל יסודי, יהורם לוי. מקורות באגף מספרים לצומת השרון כי בימיה האחרונים בתפקיד היו בין פרומן לבין לוי חילוקי דעות בנושאים שונים.

לצומת השרון נודע כי כל צוות אגף החינוך כונס אתמול (ב') והודיעו להם על הבחירה. "אנשים תופסים את הראש", אומר גורם באגף. "ליבוביץ' היא לא בדיוק המנהלת שהם ציפו לה. כנראה שיהורם הוא לא 'יס מן' שהם מצפים לו שם למעלה, בהנהלת העירייה".

לוי, כך נודע לצומת השרון, הופתע מאוד מההחלטה, אבל הוא מתכוון להגיש את מועמדותו לתפקיד בכל מקרה. "הוא מבואס", אומר גורם חינוכי בעיר, "קראו לו לפגישה בהנהלת העירייה והודיעו לו על כך והוא לא האמין שזה קורה לו. אבל הוא בן אדם חזק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אסתי

    הבן אדם שהכי מתאים לנהל את אגף החינוך הוא מר יהורם לוי. האחד והיחיד.
    איש חינוך ברמ"ח איבריו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר