הלב של תלמידי אורט שפירא. צילום רואי בן ענת
הלב של תלמידי אורט שפירא. צילום רואי בן ענת

צפו: הלב הענק של תלמידי אורט שפירא

רשת אורט ישראל מציינת היום את יום המילה הטובה. תלמידי אורט שפירא הפיקו סרטון יוצא דופן שהוקדש, תאמינו או לא, להוריהם. סרטון אחר של תלמידי המגמה, שעוסק בכוח של מילים פוגעניות, עלה לגמר תחרות שמארגנת הרשת

פורסם בתאריך: 29.1.19 18:52

כ-200 מתלמידי תיכון אורט שפירא בכפר סבא השתתפו בסרטון שהפיקה מגמת הניו מדיה בתיכון לרגל יום המילה הטובה של רשת אורט ישראל שמצויין היום. את הסרטון, בו מצולמים התלמידים כשהם יוצרים יחד לב ענק, הקדישו התלמידים להוריהם.

"חשבנו איך לציין את יום המילה הטובה, ורצינו הפעם ללכת לכיוון ההורים ולהפנות אליהם את היום הזה", אומר ראש מגמת הניו מדיה בתיכון איתי אברמוביץ', "הסרטון צולם במסגרת תחרות ארצית שמתקיימת בין כל בתי הספר של רשת אורט, וגם אנחנו החלטנו לקחת חלק באתגר. יזמה את הרעיון מנהלת בית הספר שלנו, רויטל גונן. יצרנו צורה של לב, חילקנו לתלמידים דפים אדומים והבאנו צלם רחפן מקצועי – רואי בן ענת. את הסרטון אני ביימתי יחד עם תלמידים שלי, וערך אותו אופיר בוגנים, תלמיד שלי".

במקביל, סרטון אחר של תלמידי המגמה עלה לגמר עשרת הסרטים הכי טובים בנושא המילה שמארגנת רשת אורט. הסרטון משקף את כוחן של המילים, ואת הסכנה שבמילים ואקלים פוגעניים.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר