צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

העירייה מקדמת סקר לשיפור השירות להורים לילדים עם צרכים מיוחדים

הסקר עוסק בשאלות הנוגעות לזמינות קבלת המידע הקשור לוועדות ההשמה, לוועדות השילוב ולתהליך הרישום. ספורטה: "אין תחליף לידע ולתובנות של ההורים"

פורסם בתאריך: 30.1.19 09:46

עיריית כפר סבא תקיים סקר אינטרנטי במטרה למפות את צרכיהם של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. זאת "על מנת להתאים עבורם את השירותים העירוניים ולפעול למתן מענים מדויקים עבורם במערכת החינוך העירונית", לשון הודעת העירייה. במסגרת הסקר תשלח להורים לילדים עם צרכים מיוחדים בעיר הודעת טקסט עם לינק לסקר הייעודי. בין השאר, עוסק הסקר בשאלות הנוגעות לזמינות קבלת המידע הקשור לוועדות ההשמה, לוועדות השילוב ולתהליך הרישום, ולערוץ המידע המועדף על ההורים לקבלת המידע. בסקר נשאלים ההורים לגבי נושאים שלגביהם יש רצון לקבל מידע נוסף, וכן לגבי הצורך בקיומם של מפגשי הסברה להורים.

את הסקר מקדמים אגף השירות וההסברה ואגף החינוך, ביוזמת ד"ר אסנת ספורטה, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק החינוך. "אנו מודעים היטב לחשיבות של דיוק השירותים העירוניים לצרכי התושבים בכלל, ולאוכלוסיית התלמידים עם הצרכים המיוחדים בפרט", אומרת ספורטה, "כיוון שכך, החלטנו לפנות אל הורי התלמידים עם הצרכים המיוחדים ולשמוע מהם על ציפיותיהם מאיתנו. שירות מדויק הוא המפתח להגברת שביעות הרצון של התושבים ולניצול יעיל של המשאבים העירוניים. אני קוראת לכל ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים לקחת חלק בסקר ולהיות שותפים לעיצוב תכנית העבודה של העירייה. אני משוכנעת מעל לכל ספק שאין תחליף לידע ולתובנות של ההורים בכל הקשור לצרכי ילדיהם".

אוסנת ספורטה. צילום אביבית איזקסון

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר