אורי ארבל-גנץ. צילום באדיבות עיריית כפר סבא
אורי ארבל-גנץ. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

אורי ארבל-גנץ הוא המנהל החדש של אגף החינוך בכפר סבא

גנץ משמש כיום כמנהל אגף החינוך בעיריית רמת השרון. "זו זכות גדולה מאד עבורי, וכתושב העיר ההתרגשות כפולה ומכופלת", הוא אומר

פורסם בתאריך: 25.2.19 13:45

ד"ר אורי ארבל גנץ נבחר לתפקיד מנהל אגף החינוך החדש בעיריית כפר סבא. כך הוא הודיע הבוקר במכתב פרידה לעובדי עיריית רמת השרון שם הוא משמש כמנהל אגף החינוך. ארבל-גנץ נמצא בימים אלה בהליך פרישה מהתפקיד ומעבר לכפר סבא. גנץ יחליף בתפקיד את אורלי פרומן, המתמודדת על מקום בכנסת ברשימת כחול-לבן של בני גנץ ויאיר לפיד. בחודשים האחרונים שימשה מנהלת מחלקת החינוך היסודי בעירייה, אורית ליבוביץ', כממלאת מקום כממלאת מקום מנהלת האגף.

ארבל גנץ: "אני מודה לראש העירייה רפי סער על האמון הרב בבחירתם בי לניהול אגף החינוך בכפר סבא. זו זכות גדולה מאד עבורי, וכתושב העיר ההתרגשות כפולה ומכופלת. האחריות היא רבה מאד ובצוותא עם ראש העיר, מחזיקת תיק החינוך, ד"ר אסנת ספורטה, מנכ"ל העירייה, איתי צחר, צוותי המקצוע באגף החינוך ובמוסדות החינוך העירוניים ובשיתוף קהילת ההורים ומשרד החינוך אני משוכנע כי נפעל במרץ לקדם את העיר להישגים חינוכיים בכל התחומים תוך עמידה באתגרי ההתפתחות, ההתחדשות והחדשנות המקצועית".

ד"ר ארבל גנץ, תושב כפר סבא ואב לשניים, שימש בעבר כיו"ר הנהגת ההורים בחטיבת בר-לב בעיר. הוא גם מרצה במרכז הבינתחומי ואף שימש בעבר כחבר מליאת רשות השידור והיה יו"ר ועדת המעקב ליישום הרפורמה ברשות השידור. הוא ד"ר למדיניות במדיניות ומינהל ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, ומהעירייה נמסר כי שימש גם כמרצה וחוקר במוסדות אחרים להשכלה גבוהה בהם אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת בר אילן, אוניברסיטת בן גוריון ואוניברסיטת תל אביב. כמו כן, נמסר, כיהן כדיקאן הפקולטה לחברה ולתרבות וכן כראש בית הספר לחברה וממשל במכללה האקדמית בית ברל.

גורמים בוועד ההורים בעיר בהווה ובעבר שמחים על המינוי. יו"ר ועד ההורים בעבר, בלה מסיקה, אמרה: "מדובר באיש אקדמיה חכם ונעים משכמו ומעלה. כשהוא זכה במכרז לנהל את אגף החינוך ברמת השרון, היינו מאוד עצובים, ואז הוא ביקש ממני להחליפו כיו"ר ההנהגה בבר לב. אני יכולה לומר לך שברמת השרון הוא עושה חיל – ואנחנו זכינו ובגדול".

ראש העירייה סער: "לאורי רקורד מקצועי עשיר בתחום החינוך, והוא מגיע עם ניסיון ציבורי עשיר. אין לי ספק כי יצעיד את מערכת החינוך שלנו אל העתיד בהצלחה ובהישגים משמעותיים. אני מודה לאורית ליבוביץ שנעתרה למלא את מקום מנהלת אגף החינוך בחודשים האחרונים ועשתה זאת במצוינות, במסירות ובמקצועיות רבה".

ד"ר אסנת ספורטה, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק החינוך: "אני מברכת את אורי על בחירתו לתפקיד מנהל אגף החינוך של כפר סבא. מספר המועמדים לתפקיד היה רב, והיו ביניהם מועמדים ראויים ביותר, עובדה שהפכה את הבחירה למאתגרת. אני משוכנעת שהניסיון המגוון של אורי הן כמנהל אגף חינוך ברמת השרון והן כדיקן הפקולטה לחברה ותרבות, והיכרותו המצוינת עם מערכת החינוך הישראלית, כמו גם עם מודלים מגוונים של מערכות חינוך בארץ ובעולם, יהוו קרקע פורייה לחשיבה משותפת פורצת דרך ולהובלת שינויים במערכת החינוך של כפר סבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר