התזמורת הקאמרית בהופעה מול התלמידים. צילום עיריית כפר סבא
התזמורת הקאמרית בהופעה מול התלמידים. צילום עיריית כפר סבא

ממוצרט באהבה: התזמורת הקאמרית כפר סבא מופיעה לראשונה בפני תלמידי היסודי במסגרת סל תרבות

התזמורת הופיעה לראשונה בהיכל התרבות בפני תלמידי ג'-ד' והופעות דומות אמורות להתקיים בהמשך גם לתלמידי כיתות א'-ב'

פורסם בתאריך: 1.4.19 14:17

תלמידים בכיתות ג' ו-ד' בכפר סבא השתתפו בימים האחרונים בקונצרטים הראשונים שמקיימת התזמורת הקאמרית כפר סבא, לראשונה, בפני ילדי הגנים ובתי הספר בעיר במסגרת סל תרבות. במסגרת התוכנית, המשותפת לעירייה ולתזמורת הקאמרית בניצוחו של בנימין יוספוב נחשפים הילדים והתלמידים למגוון רחב של יצירות מהרפרטואר הקלאסי, ולאחר מכן מתקיים שיח של הנגנים יחד עם הילדים והצוותים החינוכיים.

הקונצרטים הראשונים התקיימו לאחרונה בהיכל התרבות ועסקו בנושא "רוקדים מסביב לעולם". במסגרת זו, שמעו התלמידים יצירות שונות, בהן מארש תורכי של מוצארט, ולס של שוסטקוביץ, מחולות הונגריים של ברהמס, קאן קאן ועוד. "התלמידים הגיעו לקונצרט לאחר תהליך הכנה ממושך בבתי הספר, מפגש עם הנגנים והיצירות בקונצרטים קאמריים בבתי הספר ולאחרונה התקיים קונצרט קאמרי מלא של תזמורת כפר סבא שלווה במיצג וידאו ארט וקטעי מחול שיבצעו רקדניות המגמה למחול של קונסרבטוריון כפר סבא בניהולה של קארן סטוק", מסרה העירייה, "התוכנית זכתה להצלחה גדולה בקרב הילדים והצוותים שנהנו מתוכנית ייחודית".

התוכנית הזו מועברת גם לתלמידי כיתות א' ו-ב'. ילדי צהרוני גני היול"א משתתפים בתוכנית המוזיקלית "צליל עמים" המותאמת להם, במהלכה הם לומדים את היצירות עם הגננות והמורות למוסיקה ולסיום מגיעים לגן הרכבים של כלי נגינה לקונצרט מסכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר