הנבחרת מאופירה נבון והפרס הגדול
הנבחרת מאופירה נבון והפרס הגדול

אלופי האלופים: מקום ראשון לנבחרת של אופירה נבון בתחרות הסייבר הלאומית

נועם פיבישבסקי, יואב לבנטר, יובל רונן ונועה קליין גברו על אלפי תלמידים אחרים בדרך אל הפרס הגדול

פורסם בתאריך: 4.4.19 18:47

נועם פיבישבסקי, יואב לבנטר, יובל רונן ונועה קליין, תלמידי בית הספר אופירה נבון בכפר סבא הם הזוכים הגדולים בגמר תחרות הסייבר הלאומית שהתקיימה השבוע בחולון. הארבעה גברו על אלפי תלמידים אחרים כשזכו במקום הראשון בתחרות לתלמידי כיתות ג'-ד'. "התחרות היתה קשה אבל מהנה. זה היה היום הכי כייפי בחיי", אמר יואב.

"התחרות היא תחרות ארצית בתכנות בקוד מנקי", מספרת יהודית רונן, אמו של יובל, "השתתפו בתחרות תלמידים מ-1,300 בתי ספר ברחבי הארץ, מכיתות ב' עד תיכון. מתוכם 100 הגיעו לגמר ושלחו נבחרת לתחרות שהתקיימה ב-1 באפריל. מהרגע שבית הספר בחר נבחרת, ארבעת הילדים התחילו 'שבוע אימונים'. הם התאמנו כמה פעמים בבית הספר ושלוש פעמים נפגשו אחר הצהריים בבתים שלהם, ובעזרת הורים שהם מתכנתים בעצמם, תרגלו שלבים אפשריים לתחרות העתידית. כמו כן, הם תרגלו שיתוף פעולה ביניהם והתברר שזה היה אחד מסודות הקסם שהביאו לניצחון".

ממשרד החינוך נמסר כי האליפות מהווה אירוע שיא במהלך רב שנתי שמוביל המשרד בשיתוף האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) והרשויות המקומיות במטרה להגדיל את מספר התלמידים השולטים בסביבה טכנולוגית משתנה ומכירים את יסודות התכנות המתקדמים החל מבתי הספר היסודיים, דרך חטיבות הביניים ועד לבתי הספר התיכוניים. כל זאת בליווי ובהנחיית מדריכים ומנטורים בכירים מהתעשייה.

"אליפות הסייבר פועלת באמצעות מערך של משחקים מקוונים המתאימים לעולם הילדים", נמסר מהמשרד, "פלטפורמה דיגיטלית זו, מנגישה באופן חווייתי ופרקטי את כלי הלמידה הפדגוגים, באופן שמציב אתגר לתהליכי החשיבה והלמידה של תלמידי המאה ה-21. הפרקטיקה שנבחרה מייצגת את המגמות החינוכיות והפדגוגיות המובילות כיום בעולם, ושמה דגש מיוחד על למידה באמצעות משחוק, מתוך הבנה כי לימוד יעיל ואפקטיבי של נושא מורכב מתרחש דרך גירוי הסקרנות הטבעית של הלומדים ובאופן הדרגתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר