גן מנדולינה בשכונה 60 בכפר סבא. צילום באדיבות ההורים
גן מנדולינה בשכונה 60 בכפר סבא. צילום באדיבות ההורים

המדביר מגיע לגן מנדולינה אבל בעיית העכברושים נמשכת

חלק מהורי הגן דורשים להעביר את הילדים למתחם אחר עד שהבעיה תיפתר באופן מוחלט

פורסם בתאריך: 29.4.19 19:52

בשל תופעת עכברושים וריח חריף של גוויות של חיות בגן מנדולינה במתחם גנים בשכונה הירוקה הדרומית (60) בכפר סבא, הועברו הבוקר הילדים לגן הסמוך עד שהגננת הגיעה לעבודה. כשהגננת חזרה שהו הילדים רוב היום בחצר. לטענת כמה הורים התופעה נמשכת כבר חודשיים אולם להם נודע רק הבוקר.
"מתברר שכבר כחודשיים יש את הבעיה", מספרת אחת האימהות. "הגננת פנתה לעירייה והם אמנם מגיעים ומטפלים בעניין ברמת הצבת מלכודות אבל זה לא פותר את הבעיה באופן סופי. אתמול היה ריח של גוויות וגם היום. הגננת אפילו ראתה גוויות של עכברושים ולכן הבוקר הילדים פונו לגן סמוך עד הגעתה של הגננת ולאחר מכן שהו רוב הזמן בחצר כי אי אפשר להיות בגן. ילדים בני 3-4 מסתובבים בחוסר מעש בחצר. אני אישית לקחתי את הבת שלי הביתה, ואני יודעת שיש עוד הורה אחד לפחות שעשה זאת".
ההורים טוענים שלא עודכנו על הבעיה. "זה עניין של סניטריה והגיינה. זה חיידקים והעירייה מודעת לזה", אומרת אותה אם. "הבעיה לדעתי היא שהם מיקמו את המטבח בין חדר האשפה של כל מתחם ארבעת הגנים לבין חורשה צמודה וזה מתכון להגעת העכברושים. ההורים מאוד נרעשים מהסיפור".
"אני פניתי למנכ"ל העירייה במייל והוא השיב לי שהנושא בטיפולו", אמרה אם אחרת. "ביקשתי שיפנו את הילדים לגמרי למתחם אחר עד שהבעיה תיפטר. לא יכול להיות שילדים בני 3 יאכלו מצלחות וישתו מכוסות שעכברים נגעו בהם. זה מחלות".
במהלך היום הגיע שוב המדביר העירוני לגן ומצא פגר של עכברוש. "המדביר מטפל בזה אבל הבעיה נמשכת וזה פיתרון שלא מספק אותנו ולכן נאלץ לחשוב מה לעשות הלאה".
תגובת העירייה: "עיריית כפר סבא רואה חשיבות רבה בשמירה על בריאותם של הילדים והצוות החינוכי. מיד עם פתיחת הפנייה על ידי הגננת הגיע לגן המדביר העירוני, שטיפל בפנייה לשביעות רצון הצוות החינוכי, שגם שיבח את פעילותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר