צילום אילוסטרציה דניאל בר און
צילום אילוסטרציה דניאל בר און

יו"ר הנהגת ההורים בכפר סבא: "נפעל לביטול מבחן המיצ"ב בשבוע הבא"

סיגל קוצ'מן הודיעה כי הנהגת ההורים תמליץ להורים לצייד את הילדים במכתב שבו הם מבקשים שלא יקחו חלק במבחן

פורסם בתאריך: 14.5.19 11:22

יו"ר הנהגת ההורים בכפר סבא, סיגל קוצ'מן, הודיעה כי הנהגת ההורים תפעל לביטול קיום מבחן המיצ"ב במתמטיקה, לכיתות ה' ו-ח', שאמור להתקיים בכמה בתי ספר בעיר בשבוע הבא.

בהודעה שפרסמה קוצ'מן נמסר: "הנהגת ההורים העירונית כפר סבא מגבה את הנהגת ההורים הארצית, בקריאתם למשרד החינוך לשתף את ההורים בתהליך החשיבה מחדש על מבחני המיצ"ב. המיצ"ב במתכונתו הנוכחית, אינו משקף תמונת מצב אמיתית ונכונה, היכולה לתרום באמת להבנת רמת הלמידה הבית ספרית ולכן המהות האמיתית מפוספסת. מאחר וכך הנהגת ההורים העירונית, כנציגת ההורים בעיר, לא מאמינה בקיום מבחני המיצ"ב ותוצאותיהם במתכונתם הנוכחית. אנו קוראים למשרד החינוך לעשות חשיבה מחודשת על מבחני המיצ"ב , לגבש דרך אחרת למדידה והערכה, דרך שתתרום לחינוך הילדים תוך שמירה על שיוויון הזדמנויות בחינוך ובשיתוף נציגי ההורים. לפיכך, אנו נפעל ברמה העירונית לביטול קיום המבחן הבא שיתקיים ב 21.5".

סיגל קוצ'מן. צילום אריה אברמזון

סיגל קוצ'מן. צילום אריה אברמזון

קוצ'מן, אתם הולכים לקרוא להורים לא לשלוח את הילדים לבית הספר ביום המבחן?

"אנחנו הולכים להמליץ להורים לצייד את הילדים, ביום המבחן, במכתב שבו הם מבקשים שהילד לא יקח בו חלק. יידעתי בדבר את מנהל אגף החינוך ודרך הנהגת ההורים הארצית עוברים גם מסרים למשרד החינוך. המחאה הזו קורית בגלל שלמרבה האבסורד, בוועדה שהקים משרד החינוך לבחינת נושא מבחני המיצ"ב, בעקבות המחאה הקודמת שהתעוררה בינואר, לא לוקחים חלק לא ההורים ולא המנהלים. אם רוצים לעשות תהליך אמיתי ונכון של שיתוף חייב להיות קשר בין המחקר האקדמי ומקבלי ההחלטות שיושבים במשרדים, לבין השטח".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר