המבנה החדש בבית הספר שילה. צילום עיריית כפר סבא

עוד כיתות וחצר על הגג: ממ"ד שילה שופץ בתשעה מיליון שקלים

במסגרת השיפוץ נבנו גם מרחב מוגן גדול, פיר מעלית וחדר המורים הורחב. אתמול נחנך המבנה המחודש בטקס בבית הספר

פורסם בתאריך: 28.5.19 18:38

בטקס שהתקיים אתמול נחנך המבנה המחודש של בית הספר הממלכתי דתי שילה בכפר סבא, במעמד ראש העירייה רפי סער, חבר מועצת העיר מסיעת תנופה אמיר קולמן, הורים, מורים ותלמידים.

בחודשים האחרונים שופץ מבנה בית הספר ובוצעו בו עבודות הרחבה באמצעות החברה הכלכלית העירונית בעלות כוללת של תשעה מיליון שקלים. בין השאר, התווספו במסגרת השיפוץ ארבע כיתות אם, ועוד "חצי כיתה", המיועדת לתלמידי החינוך המיוחד.

המבנה החדש בבית הספר שילה. צילום עיריית כפר סבא

עוד כלל השיפוץ בניית ממ"מ (מרחב מוגן מוסדי) גדול ובניית חדרי שירותים לבנים ולבנות כמו גם לנכים. גג המבנה נבנה כגג ירוק פעיל, המתפקד גם כחצר לילדים שיכולים לבצע בו עבודות גינון. בנוסף, הוחלפו כל הדלתות במבנה לדלתות בתקן חדיש של משרד החינוך, הותקנו תקרות אקוסטיות בכיתות ובמסדרונות, בוצעה פתיחת מעבר במבנה הקומה השנייה למעבר תלמידים וחדר המורים הורחב לרבות המטבחון. זאת בנוסף לביצוע עבודות חיפויי קיר וצביעת המבנה. במסגרת הנגשת בית הספר נבנה גם פיר מעלית והמבנה הונגש על פי התקנים.

המבנה החדש בבית הספר שילה. צילום עיריית כפר סבא

על ביצוע הפרויקט היו אמונים אדריכל הפרויקט שחר לולב אדריכלים, מנהל הפרויקט אוהד ליברובסקי, וvביצוע על ידי הקבלן בן שטרית באמצעות הקבלן רונן דנין.

ראש העירייה רפי סער: "עיריית כפר סבא משקיעה את מירב המשאבים ביצירת סביבה חינוכית, חדשנית ומיטבית עבור כלל תלמידי העיר. פרויקט חידוש והנגשת בית הספר הממ"ד שילה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים ופעולות למען התלמידים בעיר, שהעירייה מוציאה לפועל בימים אלה".

חנוכת המבנה המחודש של בית הספר שילה. צילום עיריית כפר סבא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר