שביתה בגנים בשכונת עלייה. צילום באדיבות ההורים

ההורים בשלושה גני ילדים השביתו את הלימודים: "לא מסכימים שיסגרו לנו גן בשכונה"

העירייה מתכננת לסגור את אחד הגנים הדתיים בשכונת עלייה וההורים יצאו למחאה. העירייה: "הגנים אוחדו עקב רישום נמוך"

פורסם בתאריך: 16.6.19 11:26

הורי ילדי הגנים הממלכתיים דתיים נופר, נבל והרדוף בשכונת עלייה בכפר סבא השביתו הבוקר את הלימודים בגנים, במחאה על החלטת עיריית כפר סבא לאחד את הגנים נבל והרדוף וכתוצאה מכך לסגור גן אחד. "לא מוכנים שיצופפו את ילדינו בגנים", היתה כותרת מחאת ההורים. הם אמרו כי אם השביתה הבוקר לא תביא לשינוי ההחלטה הם ישבתו שוב.

"נוצר מצב שבשנתיים האחרונות ירד קצת מספר הילדים, אז סוגרים פתאום?", אומר אחד האבות, "מה יקרה בעתיד כשיהיה ביקוש? בעירייה רוצים לדחוס בגן נופר, שהוא גן קטן, 35 ילדים ולהפוך את אחד הגנים – נבל או הרדוף, לגן קצר וגן יול"א באותה העת. בכל מקרה, יסגרו או את הרדוף או את נבל. אנחנו, ההורים בשלושת הגנים, החלטנו שאנחנו לא מסכימים שיסגרו לנו גן דתי בשכונת עלייה בשום צורה שהיא".

גן נופר סגור הבוקר. צילום באדיבות ההורים

"כל ההורים בשכונת עלייה כועסים על ההחלטה לסגור גן בשכונה", אומרת אם אחרת, "השכונה הזאת מלאה בהורים דתיים ומסורתיים. לשכונה מגיעים כל ההורים הדתיים מסביוני הכפר, מהשכונות הירוקות ומהשכונות הסמוכות, ופתאום מתחילים לדחוס לנו את הילדים כמו סרדינים".

"אנחנו מדברים עם העירייה, אבל אם השביתה לא תעזור נשבית את הלימודים יום נוסף", מוסיף האב.

מעיריית כפר סבא נמסר: "כפי שהוצג במועצת העיר ונידון בוועדת החינוך, הגנים 'נבל' ו'הרדוף' אוחדו עקב רישום נמוך, וכיום רשומים לגן המאוחד 28 ילדים. גן 'נופר' ייפתח כמתוכנן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר