צילום אילוסטרציה

בתוך שעה: נגמרו המקומות בקייטנה שעולה 80 שקל לשבוע

500 ילדים נרשמו לקייטנה, המתקיימת בעיר זו השנה השלישית ומסובסדת על ידי משרד המדע

פורסם בתאריך: 17.6.19 18:50

500 ילדים נרשמו, בתוך שעה מפתיחת ההרשמה, לקייטנת המדעים של משרד המדע והטכנולוגיה בכפר סבא. כך מסרה העירייה. זו הפעם השלישית שהקייטנה המסובסדת, שמחירה 80 שקלים לחמישה ימים, מתקיימת בעיר. מי שיזם את הבאתה לכפר סבא ועודד את העירייה לענות לקול הקורא של משרד המדע הוא המשנה לראש העירייה, חבר המועצה מהליכוד אורן כהן. השנה יפתחו 18 קייטנות כאלה בעיר, לעומת 12 בשנה שעברה. הקייטנה תתקיים במספר מחזורים בבתי הספר היסודיים דבורה עומר וסורקיס.

הקייטנה עוסקת בנושאים כמו פיזיקה, כימיה, רובוטיקה וחדשנות טכנולוגית ומיועדת לתלמידי כיתות א'-ו'. בכל יום יתקיימו במסגרת הקייטנה הדרכות, פעילויות וסדנאות חווייתיות, בין השאר באמצעות ערכות רובוטיקה וטכנולוגיה. המטרה, לדברי העירייה, היא להגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה בקרב ילדים ולעורר מודעות אל התחומים האלה כבר בגילאים צעירים.

אורן כהן יו"ר סיעת הליכוד בכפר סבא. צילום פרטי

אורן כהן

כהן: "אני שמח שהילדים בכפר סבא יזכו לקייטנות איכותיות במחיר מסבסד ויוכלו להעשיר את הידע שלהם בנושא מדע וחדשנות. תודה מיוחדת לשר המדע אופיר אקוניס וצוות לשכתו על הייזום ושיתוף הפעולה".

ראש העירייה רפי סער: "אני שמח שילדי העיר יוכלו ליהנות מקייטנות איכותיות במחיר שווה לכל נפש. אני מודה לאורן כהן על הבאת התוכנית הייחודית שנה נוספת ועל הגדלת ההיקף בצורה כה משמעותית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר