עינב עמרן. צילום פרטי
עינב עמרן. צילום פרטי

תגידו תודה לעינב עמרן: גן יול"א דתי ראשון ייפתח בשכונה

המאבק של תושבת שכונת עלייה צלח, ובשנה הבאה יהפוך גן נבל לגן שבחלקו מונהג יום לימודים ארוך. "עכשיו לא נצטרך להסיע את הילדים לצהרון במרכז העיר", היא אומרת

פורסם בתאריך: 4.8.19 08:18

גן יול"א (יום לימודים ארוך) דתי יפתח השנה בשכונת עלייה בכפר סבא. כך עולה מהודעה שנשלחה אתמול (רביעי) מאגף החינוך בעיריית כפר סבא לתושבי השכונה. פתיחתו של הגן היא תוצאה של מאבק ממושך של תושבת שכונת עלייה עינב עמרן להקמת הגן. "שמחתי לקבל הבוקר את ההודעה על פתיחתו של גן היול"א הדתי היחיד בשכונה לאחר מאבק של כמה חודשים טובים", אמרה עמרן, אמא לשלושה.

הגן, גן נבל, מיועד לגילאי טרום-טרום חובה וטרום חובה. נרשמו אליו 35 ילדים, ועשרה מהם ימשיכו ליום לימודים ארוך. "כבר בחודש מאי התחלתי להיאבק לפתיחתו של גן יול"א דתי בשכונת עלייה כי אין כאן מענה לילדי החינוך הדתי", מספרת עמרן, "גן היול"א היחיד שנפתח כאן הוא חילוני שזה היה נראה לי אבסורד מאחר ורוב תושבי השכונה הם דתיים. גייסתי בעצמי עשרה ילדים, ואם עיריית כפר סבא הייתה עוזרת בפרסום הנושא היינו לדעתי מגייסים ילדים רבים ונוספים. זה הולך להיות סוג של פיילוט של העירייה, לשלב יום לימודים קצר עם יול"א ואני מברכת על החלטת העיריה לפתוח אותו".

למה היה חשוב לך לצאת למאבק הזה?

"כאמא לילדה בת ארבע מצאתי את עצמי מתרוצצת כדי להסיע את הבת שלי לצהרון דתי במרכז העיר. כל הציבור הדתי כאן היה מטרטר עצמו לצהרונים דתיים שקיימים רק בעיר וזה מבזבז זמן ואנרגיה מיותרת. בשכונה בה רוב התושבים דתיים אין סיבה שלא יהיו צהרונים דתיים, לפחות אחד. מה גם שנאלצנו לשלוח את הילדים שלנו לצהרונים פרטיים שעולים המון כסף ועכשיו זה נחסך מאיתנו והם יוכלו להיות כאן בשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר