יפה בן דויד. צילום ענבל סגל
יפה בן דויד. צילום ענבל סגל

יפה בן דויד מבהירה: "עדיף לכולנו להיערך לכך ששנת הלימודים לא תיפתח"

בשיחה מיוחדת לקראת ועידת החינוך הגדולה של כפר סבא, אומרת מזכ"לית הסתדרות המורים: "משרד האוצר ממשיך את המריחה והסחבת בנושא הפגיעה במורים בימי המחלה והפנסיה"

פורסם בתאריך: 13.8.19 11:08

סיכוי גדול שפתיחת שנת הלימודים הקרובה תושבת על ידי הסתדרות המורים. כך אומרת לצומת השרון מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, בשיחה מיוחדת לקראת ועידת החינוך הגדולה של כפר סבא, שתתקיים ביום רביעי הבא, 21.8, בשעה 9:00 בהוט סינמה, במתחם אושילנד. בן דויד מסבירה: "הסתדרות המורים מובילה בתקופה האחרונה מאבק מול האוצר בנושא תיקון עוולות העבר בסוגיות פנסיה וימי מחלה. הדבר היחיד שמשרד האוצר נערך אליו כרגע זה המשך המריחה והסחבת בנושא הפגיעה במורים בימי המחלה והפנסיה. ובגלל שזה כך, עדיף כבר לכולנו להיערך לכך ששנת הלימודים לא תיפתח. בשנה האחרונה אנו נאלצים להתמודד עם מאבקים ברמה הלאומית מול משרד החינוך והאוצר בנושאים שהם גם קשורים בזכויות עובדי הוראה וגם בנושאים מקצועיים. בזירה המקומית אנו נתקלים ברשויות מקומיות שלוקחות את החוק לידיים ומנסות להתערב בסמכויות השמורות רק למשרד החינוך. לשמחתי, אנחנו מצליחים להגן על זכויותיהם של אנשי החינוך המופלאים שיש לנו במדינה ולאפשר למערכת החינוך לפעול באופן מקצועי. אני רוצה לאחל לכל עובדי ההוראה של כפר סבא והסביבה שנצליח במאבק לתיקון הגזל בנושא פנסיה ועושק ימי המחלה ושימשיכו בינתיים ליהנות מחופשת הקיץ שלהם".

ועידת החינוך של ערי ישראל תתקיים במהלך החודש ב-11 ערים ברחבי הארץ. לפרטים על הוועידה בכפר סבא הקליקו כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    המורים צודקים במאבקם. מדוע מחשבים את הפנסיה של המורים באופן שונה ממקומות עבודה אחרים? יש לחשב את הפנסיה של המורים לפי משכורתם האחרונה, כמו שעושים ביתר מקומות העבודה ולא כפי שמחשבים אותה כיום. בנוסף, מדוע כשמורה חולה יום אחד יורדים לו יומיים ממכסת ימי המחלה שלו? כבר יותר מעשור שהמורים הפכו להיות שק חבטות של משרד החינוך, ההורים והתלמידים. כדי להיות מורה היום צריך לעטות שריון, כי המורים חשופים לאלימות מילולית ופיזית מצד תלמידים והורים. בנוסף, מורים רבים היום עוברים התעמרויות מצד מנהלי בתי הספר. כדי שלתלמידים יהיה טוב בבית הספר, למורים צריך שיהיה טוב. ועוד לא כתבתי על המשכורת המעליבה שלהם. לא פלא שמורים קמים ועוזבים את המערכת! בושה למדינה שמפקירה את המורים1111

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר