משמרות זה"ב. צילום דן קינן

מתלבטים מהי הדרך הבטוחה ביותר לבית הספר? אולי המפות האלה יעזרו

במפות "המסלול הבטוח" שהפיקה הרשות העירונית לבטיחות בדרכים מצויינים מיקומי מעבירי הדרך, משמרות הזה"ב, מעברי חציה והכיכרות. היכנסו ללינק המצורף

פורסם בתאריך: 14.8.19 07:38

עיריית כפר סבא מפרסמת באתר האינטרנט שלה מפות "מסלול בטוח", המסייעות לתלמידים ולהורים למצוא את הדרך הבטוחה ביותר להגיע לבתי הספר. המפות הופקו על ידי הרשות העירונית לבטיחות בדרכים לאחר שבוצעה סקירה ובדיקה כוללת של כל העיר, במהלכה נבחנו צירי תנועה סואנים ומרכזיים בהם יש ריבוי תלמידים ודרכי הגעה בטוחות לבתי הספר. במפת המסלול הבטוח מצויניים מיקומי מעבירי הדרך, משמרות הזה"ב, מעברי חציה והכיכרות. עבור כל בית אב הופקה מפת ייחודית ואיגרת הסברה להורה, המותאמת לאזורו, וכך יכולים הילדים להגיע לבית הספר בבטחה.

למפת המסלול הבטוח בדרך לבית הספר שלכם הקליקו כאן.

"במסגרת היערכות העירייה והרשות העירונית לבטיחות בדרכים, בוצע כמדי שנה סקר מקיף לתיקון ליקויי תשתיות, בין היתר תמרורים, מעקות, הסתרת שדה ראייה, צמחייה גולשת, מתקני מיחזור, רצף מדרכה ועוד, שהועברו לטיפול ותיקון הליקויים למחלקות התפעול השונות בעירייה", מסרה העירייה, "במקביל נצבעו סימוני מעברי חציה דהויים ומקצי 'נשק וסע בבטחה' בקרבת מוסדות החינוך, והותקנו מעקות בטיחות. בנוסף, הוצאו הנחיות לגבי הסעות תלמידים ובוצע ריענון נוהלי הסעות ומעבירי הדרך, שיעמדו גם השנה בצמתים ובמעברי חציה ויצטרפו למאות תלמידים במשמרות הזה"ב".

ועידת החינוך של ערי ישראל מגיעה לכפר סבא, לכל הפרטים ולהרשמה הקליקו כאן.

עוד מסרה העירייה כי השנה בוצע מערך מחודש של מיקומי ההצבות של מעבירי הדרך, בהתאם לסקר שנעשה בקרבת מוסדות החינוך, וכי צוותי ההוראה והחינוך הונחו בימים הראשונים של שנת הלימודים החדשה לשנן יחד עם התלמידים את המסלול הבטוח עבור כל תלמידה ותלמיד.

ראש העירייה רפי סער: "אנו נמצאים בימים אלו בעיצומה של היערכות לשנת הלימודים החדשה ואנו משקיעים משאבים רבים על מנת להגביר את המודעות ולשמור על ילדי העיר בדרכים. במהלך הקיץ האחרון ביצעה הרשות העירונית לבטיחות בדרכים עבודה מאומצת וחשובה מעין כמוה, במטרה לפתוח את השנה בצורה בטוחה ואני מאחל לכל התלמידים וההורים שנת לימודים נעימה ופורייה".

סיגל שטרית מנהלת הרשות לבטיחות בדרכים: "הרשות לבטיחות בדרכים פועלת כל השנה על מנת להגביר את המודעות ולמנוע תאונות דרכים. מפת המסלול הבטוח תסייע לתלמידים ללכת בצורה בטוחה מהבית לבית הספר ובחזרה. אני מאחלת לכולם שנת לימודים זהירה, בטוחה ומוצלחת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר